סערה: קריאה להחרים את מרכזי BIG, בעקבות הודעת הרשת כי תשבית את מרכזי הקניות בשלישי אם חוק ביטול הסבירות יעבור בכנסת

סערת רשת מתחמי ביג: בעקבות הודעת החברה כי תשבית את מרכזיה בשלישי, אם חוק ביטול הסבירות יעבור בכנסת - יש הקוראים להחרים את המרכזים ויש המביעים תמיכה פעילה כמו חברות סטרטאפ והייטק גדולות. ובינתיים, המניה של ביג בירידה חדה בבורסה

סערה גדולה ברשתות החברתיות וגם עם תוצאות בבורסה, בעקבות הודעתה של קבוצת ביג על השבתת מרכזי הקניות בכל הארץ ביום שלישי הקרוב, אם החוק לביטול עילת הסבירות יעבור בקריאה ראשונה.

"על מנת למחות באופן חריג ולמנוע את העברת החקיקה המושחתת הזו, אנו  נשתתף ביום ההשבתה שמתוכנן ביום שלישי. מרכזי ביג מקרית שמונה ועד אילת יושבתו וייסגרו", כך נכתב בהודעתם.

אלא שבעוד תומכי המחאה נגד ההפיכה המשפטית חיזקו את החברה, יש לא מעטים שיצאו בקריאות לחרם נגד הקבוצה. בעקבות הסערה, מניית החברה יורדת היום בבורסה במעל ל-2.7 אחוזים. בין אלו שהודיעו שיחרימו את הרשת נמצאים השרים מאי גולן והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר.

"קבוצת ביג מודיעה שבמידה והחוק לביטול עילת הסבירות במתכונתו הנוכחית יאושר בקריאה ראשונה ביום שני בכנסת, נראה במהלך צעד חמור בדרך לשחיתות שלטונית בלתי חוקית בעליל – וצעד נוסף בדרך לדיקטטורה", כך המשיכו וכתבו בביג, "חקיקה כזו תהווה פגיעה אנושה בוודאות העסקית והכלכלית של ישראל, ותסכן באופן ישיר ומיידי את קיומנו כחברה מובילה בישראל".

רשתות שונות הנמצאות ופועלות במתחמי ביג ברחבי הארץ, כמו רשת "רמי לוי", הודיעו כי למרות ההודעה של חברת ביג, הם יפתחו את החנויות ויפעלו כרגיל. שרים וחברי כנסת מהימים קראו להחרים את רשת קניוני ביג ברחבי הארץ ואילו – חברות הייטק וסטארטאפים גדולים וידועים, הודיעו כתמיכה בצעד של חברת ביג, כי יעבירו את תקציב רכישת המוצרים שלהם לחנויות הפועלות במתחמי חברת ביג.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות