הכירו את המנהיגים החדשים

חברי המזכירות נפגשים אחת לשבוע במרכז הנוער העירוני, בה דנים החברים בנושאים הקשורים לבני נוער, מקדמים זכויות של נוער, ומארגנים אירועי פנאי וערבי שיא במת נוער בעצמאות, יריד תעסוקה לנוער, בו השיגו השנה למעלה מ- 1000 משרות בנוסף, משתתפים חברי המועצה בפעילות התנדבותית בקהילה לאורך כל השנה, אירועים משותפים עם שורדי שואה, נשף פורים עם גימלאי העיר התנדבות עם ילדים ועוד.
הכירו את המנהיגים החדשים:
כאמור, ליאון עיוואן היא יו"ר המועצה החדשה, כשבקדנציה הקודמת כיהנה כסגנית יו"ר היוצא, גל רבינוביץ. ליאון היא תלמידת כיתה י"ב בתיכון גלילי. כמו כן, מאי דקל תלמידת כיתה י"א בתיכון "אורט שפירא" תכהן כסגנית היו"ר, ושלי רבני מכיתה ט' בחטיבת הביניים "בר לב" תכהן כמבקרת המועצה. כמו כן, עומרי פייבל נבחר לדובר שיהיה אמון על פרסום החלטות ופעילות המועצה בקרב הנוער בעיר, וענבר פייבל נבחרה למזכ"לית. גאיה שבת מתיכון "גלילי" נבחרה לרכז את תחום התרבות, פנאי ואירועים, ומוני יורדונוב ירכז את תחום ערכים וחוקה.
מירב הלפמן, מנהלת אגף נוער, צעירים וקהילה, "העיר כפר סבא התברכה בבני נוער מצוינים, אכפתיים, מעורבים ובעלי מודעות קהילתית גבוה, אני גאה לומר שמועצת הנוער העירונית בכפר סבא הינה המועצה הגדולה ביותר בארץ שמובילה תהליכים ודואגת לזכויות ולתרבות הפנאי של בני הנוער בעיר. ברצוני להודות לגל רבינוביץ היו"ר היוצא על שנה מלאת עשייה ולברך את ליאון בקדנציה פורייה. וכמובן לחוה הייטי אלל שמסיימת 6 שנים בהם הנחתה את המועצה ועשתה זאת בצורה מעוררת השראה. בהצלחה!".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות