עיריית כפר סבא מציגה: פסטיבל שכולו ספר

צביקה צרפתי, ראש העירייה, מסר: "כבכל שנה עיריית כפר סבא מקיימת את אירוע שבוע הספר, והשנה בחרנו לציינו כפסטיבל חגיגי לרווחת תושבי העיר. תחום התרבות בכפר סבא חשוב מאוד, ועל כן אנו משקיעים בו רבות. פסטיבל שכולו ספר מביא שלל אירועי תרבות מגוונים ומובילים המתאימים לכל פלחי האוכלוסייה. אני מזמין את תושבי העיר לקחת חלק באירועים הרבים שארגנו עבורם".

יאיר משיח, מנכ"ל החברה לתרבות ופנאי: הוסיף: "כפר סבא מובילה ביוזמה חדשנית שבה הציבור על גווניו ובכל הגילאים ייחשף לפעילות איכותית ומגוונת בשלוב מרתק של אירועים ומופעים באולמות ובחוצות שבשילוב עם מחלקת קיימות תעודד את הציבור להשתתף בירידי ספרים יד שנייה ובספרייה ציבורית גדולה במרחב הפתוח".

מיכל גאולה, מנהלת מחלקת ספריות, סיכמה: "אני נרגשת לחגוג את חודש הקריאה בפסטיבל ייחודי וחדשני. 'פסטיבל שכולו ספר' נותן הזדמנות לכל התושבים, ליהנות מהמילה הכתובה, היצירה והדמיון. אני מזמינה את התושבים להגיע וליהנות בפסטיבל".

 

 

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות