קסדות מסובסדות לרוכבי הדו גלגלי בכפר סבא, רק שינהגו בזהירות

השימוש באופניים חשמליים הופך לשכיח יותר ויותר בקרב בני הנוער שלצערנו לא חובשים קסדה. יתרה מזאת, החל מינואר השנה נכנס לתוקף תיקון לתקנות התעבורה המחייב חבישת קסדה לרוכבי אופניים חשמליים ורכינוע (הוברבורד) בכל גיל ובכל דרך. יש לציין כי השימוש בקסדה מציל חיים ממש שכן הוא עשוי להקטין ב-50% את הסיכוי לפגיעת ראש, שמהווה כ-30% מהפגיעות של רוכבי האופניים בזמן תאונה. כל אלה היוו את הקרקע למהלך העירוני מציל חיים זה.

בנוסף, עיריית כפר סבא בהובלת הרשות העירונית לבטיחות בדרכים באגף הביטחון מקיימת לאורך השנה הסברה מקיפה בקרב התלמידים ובני הנוער זאת לצד תכניות חינוכיות שנועדו לחנך לבטיחות בדרכים. הפעילויות מתקיימות בהתאם לגילאים ובנושאים משמעותיים כמו: נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעבר בטוח של הכביש ורבים נוספים. זאת לצד הדאגה היומיומית להתאמת המרחב העירוני על פי כללי הבטיחות בדרכים.

"אנו עדים לתופעה שלילית וחמורה של ילדים ובני נוער שעושים שימוש נרחב באופניים חשמליים ולצערנו לא חובשים קסדה", ציין ראש העירייה. "עיריית כפר סבא רואה בשמירה על ביטחונם ובטיחותם של הילדים שלנו משימה ממעלה ראשונה, ולכן יזמתי בשיתוף עם הרשות לבטיחות בדרכים שבאגף הביטחון את הצעד החשוב הזה של רכישת קסדות בטיחותיות ואנו מוכרים אותן במחיר סמלי לכל תלמידי העיר. אני קורא לבני הנוער והילדים להשתמש בכל אמצעי הבטיחות שברשותם, לשים קסדה על הראש כי זו חובה ולא בושה ובעיקר לרכב בזהירות כי בטיחות מצילה חיים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות