מכתב חריף ממנכ"ל העירייה על רקע דוח ממצאי בדיקות סביבתיות בשכונות הירוקות

עוד הוסיף כי, "בהמשך לדרישתנו בוצעו בדיקות על ידי משרדכם, לצד מערכת ניטור מתקדמת אותה התקינה העירייה במימון עצמי. סיכומן נשלח אלינו זה עתה, ומהן עולה כי קיימות חריגות בערכים המותרים על פי חוק לחומר פורמאלדהיד. הממונה על מערך הארצי לניטור האוויר במשרדכם, ד"ר לבנה קורדובה-ביז'ונר, וד"ר צור גלין, ראש אגף איכות אוויר ושינויי אקלים, מציינים כי הרכב החומרים האחרים שנדגמו מצביעים על כך כי המקור המשוער לחומר זה איננו תחבורתי וכי 'מקור תיאורטי לפורמאלדהיד הנו מפעל בראון'".
את המכתב סיים בדרישה לפעולה מידית בנושא, וכך ציין "בשים לב לעובדה כי מפעל זה נמצא בסמיכות רבה למוסדות חינוך ובתי תושבים אבקש לבצע את ההמלצות הרשומות בדו"ח בדחיפות ולהעביר אלינו לוחות זמנים לביצועם. בנוסף, אבקש לזמן את בעלי המפעל 'בראון' לשימוע במשרד להגנת הסביבה לבירור נושא השימוש בחומר פורמאלדהיד ולערוך חקירה מעמיקה של הנושא ובכלל זה בדיקת רישומים, מחסנים וכל הנדרש לשם בירור העניין".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות