יובל לוי הציג את תכנית מתכנני העיר שיזם לפיתרון הפקקים וחלופה לנת"צ וייצמן בכפר סבא ולאיכות חיים בעיר

התכנית נערכה על ידי מתכנני עיר, אדריכלים ומעצבי קהילה של build, אשר הובילה מיזמים רבים ברחבי ישראל. התכנית הוצגה לדיון פתוח לציבור הרחב, כחלופה לתכנית הפקקים מסכנת החיים של נתיב תחבורה ציבורית אותו מקדמת העירייה בויצמן.

ניר לבלוביץ' מבעלי  build, סיפר: "טרחנו רבות כדי להעניק לתושבי כפר סבא תכנית מעשית לאיכות חיים. על פי ניסיוננו, זאת תכנית ישימה. אם יובל לוי ייבחר לראשות העיר יש לו את הכלים הראשונים להפוך את כפר סבא למקום ששווה לחיות בו".

בדבריו מנה לוי את יתרונותיה של התכנית: "התכנית נותנת מענה ללחץ התנועה בלב העיר. היא תשחרר את הכניסות והיציאות מכפר סבא. היא מבטלת את הנת"צ המסוכן המיועד לויצמן. היא מגדילה את שירותי התחבורה הציבורית החשמלית, שבילי האופניים והמדרכות. היא מאפשרת מגורים של אלפי משפחות חדשות בשכונות מרכז העיר הוותיקות. היא תעלה את ערך הדירות של דיירי מרכז העיר. התכנית תחזיר את החיים לרחוב ויצמן, שיהיה ירוק יותר, מודרני יותר, שוקק חיים ומקום לבילוי שיחזור לידי התושבים".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות