עיריית כפר סבא מחזקת את לב העיר

כמו כן מתקיימים גם מגוון רחב של אירועים ופעילויות לאורך רחוב ויצמן לכל המשפחה, ביניהם: שישירושלים – אירועים לקהל הרחב במדרחוב ירושלים בימי שישי בצהרים, מבצעי האפי האוור ויצמן – מתן הטבות לתושבים הרוכשים בבתי העסק ברחוב ויצמן, נגני כלייזמרים שמהלכים לאורך ויצמן ומנעימים את הזמן לעוברים ושבים וכמובן גולת הכותרת- תהלוכת העדלאידע שהתקיימה בשבוע החולף וזכתה להצלחה רבה.

ביום שישי הקרוב, 29.3, יתקיים אירוע "שישירושלים" מהנה במיוחד- חגיגת ביטלס לכל המשפחה. החל מהשעה 12:30 יתקיימו הופעות חיות של הרכבים שינגנו ממגוון השירים הרחב של להקת הביטלס, לצד תחנות משחק ודוכנים אמנים ויוצרים מקומיים. כמו כן, תופיע להקת "דניאל יוסף" וכן די ג'יי יאיר דדון.

ראש העירייה, רפי סער מסר: "רחוב ויצמן שלנו הוא הלב הפועם של כפר סבא, ואנו מחויבים להשקיע בו, לטפח אותו ובעיקר לסייע לחיזוק העסקים והתוצרת המקומית. מסיבה זו, יזמנו תכנית רחבת היקף למען הסוחרים ולמען תושבי העיר שייהנו ממגוון רחב של אירועים ופעילויות לכל המשפחה. זאת לצד יצירת תנאים מתאימים, שיאפשרו גידול משמעותי של תושבים שיגיעו למרכז העיר על מנת לבצע בו את קניותיהם ועל ידי כך יגבירו את המחזור העסקי של בעלי העסקים. אני מזמין את התושבים להגיע ללב העיר וליהנות מהאירועים המגוונים ומההטבות לעסקים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות