לא חותמים לפני שמתייעצים

במסגרת תפקידיה: הנגשה ופרסום של מידע וחומרי הסברה לתושבים, יזמים ובעלי מקצוע באמצעים שונים לרבות מפגשי שיתוף ציבור, כנסים וקורסים; מתן סיוע לדיירים בהתארגנות לקראת בחירת נציגות מטעמם; מתן סיוע וכלים לדיירים בהתארגנות לקראת פנייה ליזמים וקביעת העקרונות לבחירת יזם מבצע ובעלי מקצוע נוספים המלווים את הפרויקט; ביצוע בדיקות היתכנות תכנונית לקידום מיזמי התחדשות עירונית; תיאום פעולות הרשות המקומית מול המחלקות הרלוונטיות בעירייה ותפעל כזרוע ביצועית של הרשות המקומית לקידום תהליכי התחדשות עירונית בישוב.
כנרת תירוש, מנהלת מחלקת תכנון עיר מסרה: "חשוב לוודא כי הדיירים אכן יזכו לתנאי מגורים משופרים. על הדיירים לבדוק היטב את ההסכם המוצג על ידי היזם ובכל מקרה, חשוב לזכור כי לא חותמים לפני שמתייעצים".
המנהלת החדשה: 09-7649334

צילום: גטי אימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות