בשורה לתושבי העיר: גל ירוק להולכי הרגל בציר הרחובות דרך הפועל-הזמיר-בן יהודה

על מנת לפתור את הבעיה ולאפשר להולכי הרגל חצייה בטיחותית של הצומת הוחלט לתכנת את הרמזורים בצומת מחדש לצורך יצירת גל ירוק להולכי רגל כך שלא תהיה המתנה כלל על איי התנועה הצרים. בשלב הבא של הפרויקט ישנה תכנית להרחיב את איי התנועה על ידי שינויים גאומטריים כוללים של הצומת ופתירת בעיית הפונים פרסה בצומת.

הפרויקט יצא בימים הקרובים לביצוע. במקביל, בהנחיית ראש העירייה, רפי סער, תוקנו תשתיות הגל הירוק ברחוב ויצמן שנפגעו עקב עבודות השדרוג של מפעל המים, למעט הצמתים העמק ותל חי בהם עדיין מתבצעות עבודות.

"אני שמח לבשר לציבור תושבי העיר על התחלת ביצוע גל ירוק להולכי רגל בציר הרחובות דרך הפועל- הזמיר- בן יהודה. מדובר בצעד חשוב שיגביר את בטיחותם של הולכי הרגל ויאפשר להם לחצות את הכבישים בבטחה", ציין ראש העירייה, רפי סער. "אנו פועלים במגוון רחב דרכים על מנת לשמור על בטיחות כלל משתמשי הדרך וזהו צעד חשוב בכיוון".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות