משנכנס אדר מרבין בשמחה. עיריית כפר סבא תקיים שלל אירועי פורים לכל הגילאים

במרכז לאמנות ולקיימות Artקיימא יתקיימו פעילויות לילדים, ב-5.3 החל מהשעה 17:00 תתקיים סדנת איפור וציורי פנים. במרכז הקהילתי אלי כהן יתקיים הפנינג פורים עם תחנות הפעלה ביום חמישי, 7.3, החל מהשעה 17:30. עיריית כפר סבא וקהילת בית הספר הדו לשוני "יד ביד" בית ברל יקיימו אירוע פורימי ב-18.3 החל מהשעה 17:00 ובו יהיו תחנות הפעלה וכן הצגה בעיבוד דו לשוני לספר "שמוליקיפוד". כמו כן, יתקיימו אירועים לוותיקים במועדוני הגמלאים. 

גם במרכז קהילתי פנאי יחד ובמרכז הקהילתי בשכונות הירוקות תתקיים חגיגת פורים לכל המשפחה. בשכונות הירוקות ב-19.3 במרכז הקהילתי ש"י עגנון החל מהשעה 17:30 יתקיים הפנינג ענק לכל המשפחה שיכלול תחנות הפעלה ויצירה ומופע מוסיקה של ההרכב "רגעטון".

יתרה מזאת, לבני הנוער ולצעירים יתקיימו אירועי ייחודיים. ביום שלישי ה- 19.3 תתקיים מסיבת פורים המסורתית לבני נוער ברחבת קניון ערים שתכלול מוסיקה מקפיצה של בוגרי קורס ה-DJ של מרכז המוסיקה "גלריה 29". כמו כן, תנועות הנוער יקיימו אף הן אירועים ייחודיים לפורים. בחצר השוק יתקיים נשף פורים ותחרות תחפושות נושאת פרסים ביום רביעי ה- 20.3 בשעה 21:30.  

בנוסף, יתקיימו ברחבי העיר אירועים ייחודיים למבוגרים עם נשנושים ומוסיקה טובה. לתושבי מרכז העיר תתקיים מסיבה באולם הספורט שבקריית ספיר ב-21.3 החל מהשעה 21:00 בעלות של 50 שקלים ובניצוחו של DJ צ'ופי. לתושבי השכונות הירוקות תתקיים מסיבה במנהל הקהילתי ביום רביעי ה- 20.3 החל מהשעה 20:00 בניצוחו של DJ מוש האירוע בעלות של 30 שקלים ליחיד ו- 50 שקלים לזוג. כמו כן, תתקיים ב-21.3 ב- 20:00 במנהל הקהילתי בשכונות הירוקות מסיבה לתושבי שכונת סביוני הכפר בשיתוף התושבים. ולתושבי שכונת האוניברסיטה יתקיים אירוע פורימי ב-20.3 במג'יק קלאב באזור התעשייה בשעה 21:00.

המחלקה למורשת ישראל תקיים אף היא מגוון אירועים לקהל הרחב, ביניהם: מסיבת ליל פורים שתתקיים ב-20.3 החל מהשעה 19:30, ותכלול גם קריאת מגילה; ההצגה "לא רוצה להתחפש" תוצג ביום שני, 18.3, בשעה 17:30 והיא מיועדת לילדים; וב-23.3 בשעה 20:00 יתקיים באודיטוריום בית ספיר חגיגת פורים ברוח המוסיקה והתרבות הפרסית במסגרתו- שירה וקריאה אמנותית של פרזנה וניהול מוסיקלי של מנשה ששון.

ראש העירייה, רפי סער, מסר: "'משנכנס אדר מרבין בשמחה', כך אמרו חז"ל ואנו בכפר סבא לא מוותרים על השמחה וההתחדשות. השנה, לראשונה אחרי שנים רבות החזרתי לרחוב ויצמן את תהלוכת העדלאידע הססגונית והצבעונית, שמסמלת יותר מכל התחלה ודרך חדשה. במקביל אליה יתקיימו שלל אירועים ומסיבות לכל הגילאים, ביניהם גם אירועים ייחודיים לבני נוער, צעירים ומבוגרים. אני מזמין את תושבי ותושבות העיר לקחת חלק במגוון הרחב של האירועים ומאחל לכולם חג פורים שמח".

פרטים מלאים ואירועים נוספים ניתן למצוא בחוברת "זמן איכות", באתר האינטרנט, בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם.

 

 

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות