חיסון וטרינרי עד הבית

חשוב לציין כי עיריית כפר סבא, כחלק ממדיניות ראש העיר, רפי סער, להעניק לתושבים הוותיקים בעיר שירות מצוין המותאם לצרכיהם, מציעה גם שירותים רבים נוספים שמיועדים לשורדי השואה בפרט, ביניהם הפעלת מועדון ניצולי השואה בשיתוף עמותת סביון ובו פעילויות תרות ופנאי, התנדבויות עם בני נוער לתיעוד השואה, ומהווה מקום מפגש ייחודי המאתר את צורכיהם הייחודיים של חבריו ואת המענה הראוי.

פרט לשירותים אלה, ניתנים שירותים רבים לאוכלוסייה הוותיקה בעיר כמו: מועדוני גמלאים; תמיכה, ייעוץ וליווי במגוון נושאים; הרצאות, סדנאות ומופעים; ליווי בני המשפחה המטפלים; סיוע בעונת החורף; ורבים נוספים.

ד"ר רוני וילדר, הווטרינר העירוני מסר: "הסיוע לתושבי העיר הוותיקים בכלל ולשורדי השואה בפרט הינו זכות גדולה, ואנו מקווים כי כך נצליח לסייע. אני קורא לתושבים הוותיקים ולבני משפחותיהם לעשות שימוש בשני השירותים החדשים שאנו מציעים, ומבקש מתושבים המעוניינים להגיע ולהתנדב ויחד לסייע לדור הוותיק".

לפרטים נוספים והרשמה: השירות הווטרינרי העירוני בטלפון: 09-7727902 או לעמותת מטב 077-8994140.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות