עיריית כפר סבא מגייסת מתנדבים לסיירת השכונות המערביות

מהניסיון בארץ ובעולם ניתן ללמוד שהתנדבות אזרחים היא מאבני הייסוד של החוסן האישי והחברתי באירועי משבר וחירום. כמו כן, בתפיסה העירונית חשיבות רבה לשיתוף פעולה בין כלל הארגונים והיחידות הפועלים למען ביטחון הקהילה וחיבור ממשקי העבודה עם הרשות. לכן, הוקמו בעיר צוותי מתנדבים לחירום ביניהם: גדוד המתנדבים, צוות פאפות, צח"ש עלייה, יחידת הרחפנים, איחוד והצלה ועוד.

ראש העירייה רפי סער מסר: "יסודותיה של חברה בריאה טמונים ביכולתה להעניק ביטחון אישי לתושבים ולקדם ערכים של שותפות הדדית, סולידריות, שלטון החוק וסדר ציבורי. כמות המתנדבים לא מפתיעה אותי אבל היא לא מובנת מאליה- זו רוחה של כפר סבא. אנו רואים בתושבים חלק בלתי נפרד להשגת מטרות עירוניות וכך גם בנושא ביטחון. עיריית כפר סבא תמשיך לפעול למען מטרה חשובה זו באמצעות הקצאת משאבים רבים, תרגילי חירום והשתלמויות מקצועיות".   

מנהל אגף חירום וביטחון שי זייד הוסיף: "ביטחון תושבי העיר הוא מרכיב מרכזי שהעירייה רואה לנגד עיניה. שילוב היכולות של מערך הביטחון העירוני, משטרת כפר סבא ויחידות המתנדבים מהווה מכפיל כוח להגברת תחושת הביטחון של תושבי העיר. אני מברך על הקמת סיירת השכונות המערביות, ובטוחני שאת תוצאות פעילותם נראה בשטח".

מילות הסיכום למפקד הסיירת דורון בלדינגר: "עד כה ההיענות להצטרפות לסיירת יפה. אין ספק שתושבי השכונות המדהימים, הם חדורי מוטיבציה ובעלי רוח התנדבות. הביטחון בסביבת המגורים חשוב להם והם מוכנים להירתם לפרויקט כה חשוב. יש לנו עיר מדהימה שמעודדת התנדבות. אני מזמין אתכם להגיע לערב חשיפה ולהתרשם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות