קו 24 המיתולוגי של חברת "דן" ששירת במסירות את הרמתשרונים ב-46 השנים האחרונות סיים את פעילותו

מנכ"ל "דן" עופר זילביגר, ציין בטקס: "נפגשנו עם בוגרי קו 24 לדורותיהם כדי להוקיר, לכבד את תרומתם האדירה במשך עשרות בשנים למען ציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית ברמת השרון. ב’דן’ האדם הנהג הוא המשאב האנושי החשוב ביותר וראוי לכל התודה והברכה. כך עשינו וכך נמשיך לעשות".

ראש העירייה אבי גרובר הוסיף: "קו 24 הוא חלק בלתי נפרד מההוויה הרמתשרונית שלנו. העתיד נמצא בתחבורה הציבורית. אנחנו לא יכולים להמשיך את השעבוד הזה לרכב הפרטי. זה גומר אותנו ומשעבד את הרחובות שלנו לגמרי. אין כבר מקום בכבישים ומכאן החשיבות לייצר תחבורה ציבורית ברמה גבוהה. בשם תושבי רמת השרון, אני מודה לכל הנהגים ששירתו את תושבי העיר ב־46 השנים האחרונות".

דובר "דן", איתן פיקסמן סיכם: "אתם הנהגים מכירים מתוך שינה כל אבן, כל פינה, כל סמטה, כל לקוחה ולקוח ברמת השרון. הריח של המאפיה השכם בבוקר, נעים הספר המיתולוגי, בריכת שרונית שהייתה כמו שיר בלב. והיום, נפרדים גם מקו 24, עתיר המוניטין והתהילה. לא קל, לא פשוט. אנחנו יודעים מה אתם מרגישים ואנחנו כאן כדי לומר לכם מילה אחת קטנה: תודה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות