עיריית כפר סבא קיימה הכשרה לגננות ולסייעות למיגור האלימות

הנחת היסוד של התוכנית נשענת על שני היבטים משלימים, האחד כי טיפוח התנהגויות פרו חברתיות של ילדים כגון, גילוי אמפתיה ועזרה הדדית, ומונע התנהגויות אנטי חברתיות. השני הוא שיכולות רגשיות וחברתיות אלו אפשר והכרחי ללמוד וללמד. בכך מהווה התכנית כמעין מורה נבוכים, שמתווה שפה ברורה לגננות ולסייעות כיצד ללמד את הילדים כישורים רגשיים וחברתיים כגון, פיתוח הבנה והבעה רגשית וכישורי הצטרפות לקבוצה ולמנוע מקרים של אלימות. היבט נוסף וייחודי לתכנית עוסק בסיוע לילדים בתהליך הוויסות הרגשי.
שרון ג'ורג'י מנהלת "עיר ללא אלימות" במשרד לביטחון פנים מסרה: "אנו רואים חשיבות רבה בתוכנית זו היוצרת שפה משותפת בגן הילדים של כל הצוות ודרכי פעולה אחידים מול הילדים ומול ההורים. אנו מאמנים שההשקעה בגיל הרך בונה את התשתית להתפתחותו המיטבית של הילד: את תחושת הביטחון והדימוי העצמי, תחושת המוגנות האישית ואת היכולת לנהל מערכות יחסים מכבדות עם בני גילו והמבוגרים ממנו".
ורד קופלוביץ, מנהלת תחום גיל הרך בחברה העירונית הוסיפה: "זוהי השנה הראשונה של גני היול"א בחברה העירונית, וקורס זה נידבך נוסף להשתלמויות החודשיות שהצוותים עברו במהלך השנה. כפי שעלה במפגש סיכום הקורס מאוד העשיר, לימד והקנה בטחון וכלים לצוותים, דבר המשפיע על ילדי הגן, שכמובן במעלה הראשונה. גני היול"א המופעלים בפעימה הראשונה של החברה העירונית בשנה"ל הבאה מתרחב, ולמידה ומקצועיות היא חלק ממוטו החברה. לאור הצלחת הקורס הוחלט להמשיך בשנה הבאה עם צוותים נוספים ואף לקיים קורס המשך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות