עיריית כפר סבא תפתח 4 גני ילדים חדשים במרכז העיר

אחד מהגנים המדוברים הוא גן "יהודה" שנבנה ברחוב אברהם קרן והינו תרומה של משפחת שוגם, תושבי העיר. הגן נקרא על שמו של יהודה שוגם ז"ל, בן העיר, שנפל במלחמת העצמאות. ראוי לציין כי בתהליך תכנון הגן לקחה חלק פעיל המשפחה התורמת.
כבכל שנה עיריית כפר סבא מבצעת שיפוצים במוסדות חינוך ברחבי העיר במהלך חופשת הקיץ. השנה, השקיעה העירייה סכום חסר תקדים של 20 מיליון ₪, לעבודות שתבצע מחלקת בינוי ופיתוח מוסדות שבאגף ההנדסה על פי תכנית עבודה שנתית מסודרת. במהלך חופשת הקיץ ישופצו 32 גני ילדים ו- 38 בתי ספר, והעבודות יכללו, בין היתר: החלפת חלונות ודלתות, שיפוץ חדרי שירותים, צביעת קירות, חיפוי קרמיקה, תאורה, הנגשת מבנים, גינון ועוד.
אלעד קנדל, מנכ"ל החברה הכלכלית, מסר: "החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא בונה בשנים האחרונות, בעבור העירייה, אשכולות גנים חדשים בכל רחבי העיר. הגנים החדשים מעוצבים בהתאם לרוח הזמן, כשהילדים והצוותים נהנים ממרחבים, עיצוב, נוחות תפעולית וגן נגיש. אני מאחל לילדים ולצוותים שנת לימודים מהנה".
אורלי פרומן, מנהלת אגף החינוך, הוסיפה: "אני שמחה על הבנייה החדשה של גני הילדים. גנים יפים ונוחים לפעילות חינוכית לגיל הרך ולחינוך המיוחד. כמו כן, מערך השיפוצים הנרחב ייתן מענה לחידוש מבני מוסדות החינוך וטיפול בבעיות בטיחות. אני מאחלת לכולנו חופשה טובה ובטוחה".

צילום אילוסטרציה: יוסי אלתרמן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות