תושב כפר סבא המתגורר בסמוך לבית ספר הגיש תלונות רבות בעירייה על מטרדי רעש ונזקי רכוש. זה נגמר בצו הרחקה…שלו

יש לציין כי במסגרת ההליך הראשוני נגד מטרדי הרעש, שהחל באוקטובר 2015, אישר לאחרונה בית המשפט כמה צווי מניעה להגבלת פעילות בית הספר, הקובעים, בין היתר, כי לא ניתן יהיה לקיים פעילות ספורט או פעילות מרעישה בשטח מגרש הספורט המקורה בין השעות 16:00-14:00 והחל מהשעה 20:30, וכי על העירייה למנוע כניסת הציבור לשטח בית הספר ולכבות את האורות במגרש הספורט החל מהשעה 20:30. על כך הגישה עיריית כפר סבא, בתיאום עם הנהגת ההורים, ערעור לבית המשפט המחוזי מרכז, וגם כאן נרשם הישג: בית המשפט אישר את בקשת העירייה לעיכוב ביצוע חלק מפסק דין, ובכך למעשה התיר, באופן זמני עד לבירור הערעור, לקיים פעילויות שונות ביתר שטחי בית הספר עד לשעה 23:00.
במהלך הדיון ציין איתי צחר, מנכ"ל העירייה, כי: "המבקש תובע באופן סדרתי את העירייה, ופותח מאות קריאות במוקד העירוני ובמשטרת ישראל. ברבות השנים בוצעו שינויים רבים בהפעלת בית הספר מתוך התחשבות בתושב, כגון הנמכת צלצול בית הספר, מניעת שימוש במערכת הכריזה לבד מאשר במקרי חירום ועוד, אך ללא הועיל. אין לנו כל רצון לפגוע בתושב, וכל מטרתנו היא להגיע להסדר שיאפשר לו מנוחה מרבית לצד להגנה על התלמידים וקיום פעילות סדירה בבית הספר. אני מברך על החלטתה המאוזנת של השופטת, אשר מנעה מהשכן לצלם ודחקה בו לשתף פעולה למציאת פתרון קבוע שייטיב עם כל הצדדים".
שני ודאוקר, יו"ר הנהגת ההורים הבית ספרית, הוסיפה: "לעניין צו המניעה – הנהגת ההורים הבית ספרית מברכת על החלטת השופטת, שהשכילה להבין את מצוקת הקהילה כולה – הורים, ילדים ומשפחות. אנו מודים לעירייה על ההירתמות לתהליך, על ההקשבה ושיתוף הפעולה ועל ייצוג האינטרסים של קהילה כל כך גדולה אל מול אדם אחד בלבד. בהתייחס לערעור על פסק הדין, קהילת בית הספר חשה שפסק הדין שניתן אינו מאוזן ופוגע בצרכים של אוכלוסייה שלמה הכוללת משפחות רבות, אל מול צרכיו של אזרח אחד ויחיד. אנו מברכים על מאמציה של העיריה בהגשת הערעור ועל ההישג בנוגע לצו עיכוב הביצוע, שנכון לעכשיו הופך את ההתנהלות היום־יומית של המשפחות לקצת יותר נסבלת".

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות