עיריית כפר סבא, בהובלת החברה לתרבות ופנאי, פתחה שנת לימודים נוספת

היעד המרכזי של הפעילות בצהריים הוא מתן יחס אישי לכל ילד, תוך התייחסות לעולמו הרגשי והקניית מיומנויות חברתיות בדרך חווייתית ומעשירה. במהלך השנה הרכזים מגיעים לגנים ומלווים את הצוותים מבחינה מקצועית. הצוותים עוברים השתלמויות קבועות לאורך השנה- יחד עם המדריכה הפדגוגית. בנוסף, מתקיימות ישיבות צוות קבועות, תצפיות בגנים, שיחות הערכה, פעילויות גיבוש ועוד. במהלך השנה, מפעילים תוכנית חינוכית המותאמת לגילאים ולשעות הצהרים ומתמקדים בפעילות רגשית וחברתית של הילדים. הצוותים מקבלים תכניות מובנות, וכן לאורך השנה מפתחים באופן יצירתי את הנושאים.
נזכיר כי, בהערכה מקצועית וחיצונית של אשת חינוך מקצועית נמצא כי מתווה גני היול"א השיג את שתי המטרות העיקריות שהציב: צמצום משמעותי בהיעדרויות עובדות הצהרונים, ויצירת תכנית פדגוגית חינוכית עשירה לילדים.
יאיר משיח, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי, מסר: "אנו מייחסים חשיבות גדולה להתמקצעות בעבודת הצוותים, וכן פועלים למקצועיות לאורך כל השנה. פעילות הצהרונים בגנים ע"י החברה הינם מענה להמשך המסגרות החינוכיות של שעות הבוקר בליוויי ופיקוח מקצועי של רכזות היול"א. הפיקוח המתמיד על איכות העבודה ומתן כלים מקצועיים לשיפור עבודת המחנכים הם מהמאפיינים הייחודיים של עבודת היול"א. בברכת שנת לימודים מוצלחת לכל הילדים והילדות בגנים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות