באו מוכנים. עיריית רמת השרון פתחה שנת לימודים בצורה מוצלחת

צוות הנהלת העירייה ומנהלי המחלקות השונות ליוו לאורך הקיץ את ההכנות וההיערכויות ועמדו מקרוב על הפרטים הקטנים בכדי לוודא שיהיו "אפס תקלות". קדמה לכך, עבודה מערכתית רחבת היקף, בשיתוף מאות רבות של צוותים מקצועיים מכל המחלקות והאגפים בעירייה, שעשו לילות כימים, במערך שיפוצי הקיץ.
במהלך הסיורים בבתי-הספר יום הראשון ללימודים, קיבלו נציגי העירייה תגובות חמות ביותר מההורים, מהמורים ומהתלמידים על המשאבים הרבים בשדרוג כללי של הגנים ובתי הספר ברחבי העיר. התלמידים פתחו את שנת הלימודים בסביבות למידה מתקדמות ובטוחות יותר, המותאמות ומונגשות לכל האוכלוסיות והצרכים הפדגוגיים עם אזורי למידה חדשניים ונגישים יותר בהשוואה לעבר. בעירייה שולחים תודה ענקית למערך המתנדבים, הפקחים והשוטרים, שסייעו לתלמידים לחצות בבטחה במעברי החציה בסמוך לבתי הספר היסודיים ברחבי העיר ביום הראשון ללימודים.
לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ט השקיעה עיריית רמת-השרון בעבודות בינוי, הקמה, שיפוץ, אחזקה, נגישות, בטיחות ושדרוג רחבות היקף, מתוך ראיית התלמידים כמי שזכאים ללמוד בתנאים הטובים והמרווחים ביותר. במסגרת הפרויקט נערכו עבודות בטיחות, בדיקה וטיפול בכל מוסדות החינוך בעיר. השיפוצים במהלך הקיץ מצטרפים להשקעה חסרת תקדים של כ-100 מיליון שקלים שהושקעו בשנים האחרונות במוסדות החינוך. מדובר במהפכה אמיתית במרחב הלימודי של תלמידי רמת השרון, עם למידה משמעותית במרחבי למידה חדשים וחצרות מטופחות יותר בהשוואה לעבר ועם כיתות לימוד חכמות יותר שמצוידות במיטב הציוד הטכנולוגי.

צילום: א.ס.י.פ ערוץ 3

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות