כפי שהבטיח ראש העירייה – קייטנות אוגוסט יצאו לדרך

הקייטנות יפעלו בין התאריכים ה- 1-14.8.18, בין השעות 7:30- 16:00 ובעלות של 1,450 ₪. את הרישום ינהלו הגננות האחריות על הקייטנות ישירות אל מול ההורים, כולל פרסום מועדי הרישום להורי הגן. הרישום לקייטנות שיופעלו על ידי המפעילים החיצוניים, יתבצעו מול המפעילים שבאחריותם גם השיווק והפרסום לקייטנה.

עיריית כפר סבא פרסמה את ה"קול הקורא" שבמסגרתו דרשה מהמפעילים הפרטיים להציג את כלל האישורים הנדרשים לקיום פעילות, בין היתר: אישור מטעם משרד החינוך, רישיון עסק, ביטוח לפי הנחיות הממונה על הביטוח בעירייה וקבלת אישור מקצין הביטחון העירוני. כמו כן, העירייה תעקוב אחר המפעילים שייבחרו ותוודא כי שלום הילדים, ביטחונם ובריאותם נשמרים.

נדגיש כי המתווה המדובר נבחר בעקבות לקחי פיילוט גני היול"א, שפעל לראשונה ונבחן לאורך השנה, ובהתאם למחויבות החוקית של העירייה והחברה לתרבות ופנאי לאפשר לעובדיה חופשה וזמן התארגנות לשנת הלימודים הבאה.

צביקה צרפתי, ראש העירייה, מסר: "עיריית כפר סבא פועלת רבות על מנת להיטיב עם ההורים וילדי הגנים בעיר, ובחרה להפעיל את קייטנות אוגוסט בפורמט הנהוג מזה שנים. לצורך כך פרסמנו "קול קורא" לגננות ומפעילים פרטיים, ואני שמח כי ההיענות הייתה גבוהה. מאחל לכל הילדים חופשת קיץ נעימה והנאה רבה מהקייטנות".

 

צילום: רמי זרנגר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות