שירות לתושבים ולעובדי התע"ש – מנוי חודשי לחנייה בכחול לבן

מהלך זה מגיע כחלק מהמדיניות החדשה של ראש העירייה, רפי סער, וסגנו ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור- הנדין. במסגרת זו, מסומנות חניות רבות בכחול- לבן באזורים מרכזיים בעיר, וזאת במטרה ליצור תחלופה גבוהה של עוברים ושבים, שיחנו את רכבם ברחוב לזמן קצוב, יערכו סדורים וקניות ולאחר מכן ייסעו לדרכם ויפנו את החנייה ללקוחות נוספים.

היוזמה עתידה לחזק את מרקם העסקים העירוני ומסיבה זו סומנו לאחרונה 60 חניות ברחוב ויצמן בכחול לבן, יוזמה זו כבר מוכיחה את עצמה ע"י הגדלת תחלופת הרכבים החונים ברחוב, דבר שיצר הגדלה מספרית של ציבור הקונים, שהגיעו לרחוב ויצמן וקיימו פעילות עסקית ברחוב. בימים אלה ועל פי אותה מדיניות יסומנו גם כ-160 חניות לאורך רחוב התע"ש.

"העיר כפר סבא בדומה לערים אחרות במרכז הארץ מתמודדת עם ריבוי כלי רכב וכתוצאה מכך ממחסור במקומות חנייה בעיקר בצירים המרכזיים של העיר", ציין ראש העירייה. "אנו פועלים למציאת פתרונות הולמים על מנת להתמודד בצורה המיטבית עם אתגר התחבורה והחנייה בעיר. אני מזמין את התושבים ועובדי התע"ש לרכוש את המנוי שיחסוך עבורם סכום כסף רב באופן יומי ובמצטבר".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור-הנדין הוסיף: "ייעול הניצול של מקומות החניה שלנו הוא צו השעה. זאת בנוסף לצעדים תחבורתיים חדשניים שניישם בחודשים הקרובים. נעשית עבודה נרחבת על מנת להפוך את המגמה: מקריסה תחבורתית אנחנו עוברית ליוזמה, ניהול אחראי ויישום הפתרונות המתבקשים- הן בחניה, הן בתחבורה הציבורית והן בעידוד רכיבת האופניים והתחבורה בת הקיימא".

לפרטים נוספים ולרכישת מנוי יש לפנות לחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא ברחוב התע"ש 11 או בטלפון: 09-7674615.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות