בונה על העתיד

פרלמנט הילדים פועל באמצעות אגף נוער, צעירים וקהילה ומחלקת בתי הספר היסודיים באגף החינוך בעירייה בשיתוף עם משרד החינוך. מדובר על קבוצת מנהיגות המורכבת מתלמידים בכיתות ה'-ו', נציגי בתי הספר היסודיים בעיר, ומטרתו לייצג את ילדי העיר ולהוביל תהליכים עבורם.

את הקבוצה מובילות ליאת קליין וקרן סיטבון, נשות חינוך מובילות. התלמידים המשתתפים בפרלמנט נבחרו בבית ספרם בהליך דמוקרטי למועצת התלמידים, והם בעלי כושר מנהיגות ויכולת להשפיע על בני גילם למעורבות חברתית ועשייה ערכית. מטרת הקבוצה להכיר לילדים את יסודות הדמוקרטיה, ולייצר קבוצת מנהיגות צעירה שיכולה להשפיע על סדר היום העירוני.

מירב הלפמן, מנהלת אגף נוער, צעירים וקהילה ציינה: "בכפר סבא  מאמינים ורואים  בנציגי הפרלמנט שותפים מלאים  המשפיעים על חיי הילדים בעיר, וציר מרכזי להעלאת צרכי התלמידים. כך הם הופכים להיות מעורבים אכפתיים ומשפיעים על חיי התרבות של בני גילם בעיר".

אורית ליבוביץ', מ"מ מנהלת אגף החינוך הוסיפה: "פרלמנט הילדים הוא התנסות נפלאה לתלמידי בית הספר היסודי במעורבות והשפעה על נושאים חברתיים מרכזיים בעיר. ההשתתפות בפורום משמעותי זה, מחזקת בהם את תחושת הביטחון  ומסייעת להם לצמוח לבוגר איכותי המעורב, פועל ומשפיע על חייו בקהילה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות