מוכנים, היכון, רוץ

במירוץ צפויים להשתתף אלפים מכל רחבי הארץ. בסיום המירוץ יתקיים בחוף פולג הפנינג גדול עם דוכני מזון בריאות, הופעות, מתחמי ישיבה ועוד.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר מסרה: "אני מזמינה את כל חובבי הספורט בכלל והריצה בפרט למירוץ החופים איקאה נתניה. הימרוץ הייחודי הפך למסורת בעירנו ואחד מאירועי הדגל של נתניה, המקיימת לאורך השנים תחרויות ארציות ובין־לאומיות".

שוקי קובלנץ, מנכ"ל "איקאה" ישראל הוסיף: "אנו שמחים לקחת חלק השנה ב'מרוץ חופים איקאה נתניה'. החנות נתניה היא הראשונה של 'איקאה' בישראל, ובשנים שחלפו נוכחנו להכיר את אוכלוסיית העיר על כל גווניה וללכת עמה יד ביד מזה 17 שנים. אנו מזמינים את כל תושבי העיר להגיע ולרוץ איתנו לאורך קו החוף השלו של העיר, לחוויה של ספורט, הנאה ואתגר".

הנרשמים יקבלו ערכת ריצה מפנקת. הנחה מיוחדת לתושבי נתניה בהצגת תעודה מזהה. לפרטים והרשמה למרוץ: www.netanyabeachrun.co.il

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות