Uncategorized

דואגים לנוער בגבעתיים

פרויקט משמעותי נוסף עליו המועצה עמלה בימים אלו, הוא מציאת משרות לבני הנוער. אחת הסוגיות המשמעותיות ביותר בעבור בני הנוער כיום היא מציאת עבודה, ולכן, מועצת הנוער פונה מעת לעת לעסקים שונים בעיר, על מנת לבחון אופציה של העסקת בני נוער. פרטי המשרות הרלוונטיות מפורסמים בערוצי המדיה החברתית של המועצה, וחבריה מקשרים בין בני ובנות הנוער ובית העסק. כך למשל, לאחרונה נוצר קשר עם רשת האופנה "ZARA" אשר חיפשה עובדים ועובדות לסניפים באזור, ופרסום המודעה עורר עניין והביא לפניות מרובות.

סיו"ר מועצת הנוער העירונית, מיטל ויסמן, אמרה: "אנחנו סמוכים ובטוחים שפרויקט זה יצמצם את התסכול המתמשך בקרב בני הנוער בנושא מציאת עבודה, ואנו מזמינים בתי עסק המעוניינים בהעסקת בני נוער לפנות אלינו במגוון ערוצי התקשורת שאנחנו מעמידים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות