Uncategorized

אירוע חריג בתחנת דלק בראשל"צ: עובד בחנות נוחות דקר לקוחה שביקשה שירות

המשטרה עצרה לפני זמן קצר עובד בחנות נוחות בתחנת דלק ברחוב יוסף לישנסקי בראשל״צ בחשד שדקר באמצעות חפץ חד אישה שהגיעה לקבל שירות, שהוא סרב לתת

 

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו לפני זמן קצר בחקירה, עם קבלת דיווח על עובד בחנות נוחות בתחנת דלק ברחוב לישנסקי במערב העיר אשר על פי החשד דקר באמצעות חפץ חד מספר דקירות, זאת בשל חילוקי דברים בין הקורבן אשר ביקשה לקבל שירות מהחשוד.

על פי גורמי רפואה הקורבן פונתה לקבלת טיפול במרכז הרפואי וולפסון במצב בינוני. כאמור, שוטרים שהגיעו למקום עצרו לחקירה את החשוד תושב חולון בשנות העשרים לחייו.

בכוונת המשטרה להביאו מחר לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א מנדי חביב סיפר: "הפצועה ישבה בחנות סמוכה למקום שבו נפצעה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעה חודרת. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב."

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות