Uncategorized

סבא בן 75 מחולון ביצע עבירות מין בשלושת נכדותיו, כשאחת מהן בת 3 ובחברה שלהן

בתום חקירת המשטרה, הוגשה הבוקר הצהרת תובע נגד תושב חולון בן 75 בחשד שביצע עבירות מין בשלושת נכדותיו הקטינות, בהן פעוטה בת 3 וקטינה נוספת, חברה של אחת הנכדות

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת תלונה במרחב איילון, בדבר חשד שתושב חולון בן 75 ביצע עבירות מין בשלושת נכדותיו הקטינות בנות: 3,12,16 -לאורך תקופה בת מספר חודשים ומקרה נוסף בו ביצע מעשה מגונה בחברתה של אחת הנכדות.

חוקרי מרחב איילון עצרו את החשוד ובהתאם לממצאי החקירה, לרבות עדויות מהקטינות שהתקבלו מחוקר ילדים מוסמך, האריכו את מעצרו של החשוד מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב.

כאמור, בתום חקירה מורכבת ורגישה, הוגשה היום נגד החשוד הצהרת תובע, כאשר בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

במשטרה ציינו: "משטרת ישראל תיתן מענה ותטפל בכלל תלונות האונס ועבירות המין ותפעל בנחישות וללא לאות על מנת שמבצעי העבירות הקשות הללו יועמדו לדין".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות