Uncategorized

דקירת תושב גבעת שמואל לפני 3 שבועות הוכרז כפיגוע על רקע לאומני

בסיום חקירה, המשטרה הכריזה על תקיפת ודקירת תושב גבעת שמואל מוקדם בבוקר, לפני 3 שבןעות, כפיגוע על רקע לאומני

בתאריך 5.7.22, התקבל דיווח במשטרת ישראל, על גבעת שמואל בן 47, שהותקף באמצעות חפץ קהה בעת שהיה בדרכו לתפילת בוקר על גשר הולכי הרגל בין בני ברק לגבעת שמואל. הקורבן, שנפצע באורח בינוני, פונה לבית החולים תל השומר לקבלת טיפול רפואי.

חקירת האירוע שהוטלה על היחידה לחקירת פשעים במרחב דן ושירות הביטחון הכללי, הובילה תוך זמן קצר לזיהויו ומעצרו של החשוד במעשה בן 33, תושב העיירה עינאבוס הסמוכה לשכם.

מחקירת החשוד עלה כי החשוד תכנן לבצע את פיגוע התקיפה על רקע לאומני ואף עשה הכנת שטח בימים שקדמו לאירוע, על מנת לאתר מיקום ומועד המתאימים לכך.

מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט מעת לעת ועם סיומה של חקירה מאומצת ומקיפה, הוגשה היום הצהרת תובע על הכוונה להגיש כנגד החשוד כתב אישום וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות