Uncategorized

למען יראו וייראו: מסעדה למזון מהיר בדיזינגוף בת"א נסגרה בהוראת המשטרה, לאחר שהעסיקה במקום שוהה בלתי חוקי

המשטרה סגרה אתמול בית עסק לממכר מזון מהיר ברחוב דיזינגוף בתל אביב, לאחר שנמצא כי הועסק במקום שוהה בלתי חוקי

משטרת ישראל הוציאה אמש בתום בחינה מקצועית, צו סגירה מנהלי למשך 7 ימים לבית עסק לממכר מזון מהיר ברחוב דיזנגוף בתל אביב, לאחר ששוטרי מרחב ירקון חשפו בו עובד שהועסק ללא אישור שהיה ועבודה כנדרש.

כאמור, שוטרי תחנת לב תל אביב ערכו לפני כשבוע ביקורת בבתי עסק בעיר, לבחינת עמידתם בהנחיות משרד הבריאות , למען בטחון הציבור, לצד בחינת תנאי הרישוי, כאשר בהגיעם אל בית עסק לממכר שווארמה ברחוב דיזנגוף, הבחינו בעובד במקום שעל פי זהותו, שוהה בארץ ומועסק במקום בניגוד לחוק.

אמש הורתה המשטרה על הפסקת העבודה במקום וסגירת בית העסק לאלתר למשך שבעה ימים וזאת בצו מפקד מחוז תל אביב עקב כך שהמקום שימש ועלול לשמש לביצוע עבירה על חוק הכניסה לישראל.

במשטרה ציינו: "משטרת ישראל תמשיך במאבקה בכל גורם המסייע להגעה ולשהיית שוהים בלתי חוקיים בשטח מדינת ישראל, בדגש על מסיעים, מלינים ומעסיקים; ותבצע שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם העבריינים".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות