ניוזים חמיםחדשותבת ים

משאירים את בת-ים ירוקה: מבצע אכיפה מורחב יחל בשבוע הקרוב להגברת שמירת הנחיות משרד הבריאות בקרב התושבים

עשרות שוטרים ופקחים יוצבו ברחבי העיר בדגש על מוקדי התקהלויות: מצבה, בלפור, מרכזיים מסחריים וגינות ציבוריות

בצל משבר הקורונה בשבוע החולף נתוני התחלואה בבת ים נמצאים בעליה, בדומה לכל הארץ, אם כי העיר עדיין ירוקה. במקביל מאושרות הקלות להרחבת הלימודים במוסדות החינוך ובמסחר על ידי הממשלה. כצעד מונע לעליית התחלואה ושמירה על בת-ים כעיר ירוקה, צוותים של הפיקוח והשיטור העירוני, יחד עם שוטרי מרחב איילון, יבצעו בהנחיית ראש העיר צביקה ברוט במהלך השבוע הקרוב מבצע אכיפה נרחב נגד מפרי ההנחיות. האכיפה מתבצעת ברחובות מרכזיים, בהתקהלויות, באוטובוסים, בבתי עסק במצבה בטיילת ובכלל רחבי העיר. כמו כן הורה ראש העיר לבצע הסברה ואכיפה גם בגינות הציבוריות שבהם מתקיימים התקהלויות.

בנוסף מופעלת יחידת הרחפנים העירונית כדי לאכוף את ההנחיות שתעבוד יחד עם צוותי פיקוד העורף האמונים על ההסברה ברחבי העיר. המטרה היא להגביר את ההסברה במרחב הציבורי ולהגדיל את המודעות למלחמה נגד הנגיף שכוללת שמירה על הנחיות משרד הבריאות, כולל ההנחיות לחורף: להשאיר חלון פתוח בכל חדר סגור, ולא להגיע למקום העבודה כשלא מרגישים טוב. יחס כמובן עם הקפדה על מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה.

מבצע האכיפה הנרחב שעליו מודיעה עיריית בת ים מתווסף למבצע "בת-ים נבדקת", שנועד לעצור את העלייה בתחלואה שנרשמת בעיר ע"י קטיעת שרשראות ההדבקה בעזרת הרחבת והגדלת מספר הבדיקות בקרב התושבים. גם השבוע ממשיך מבצע "בת-ים נבדקת" ביום א', היום, בהיכל התרבות, סמטת אופיר 3 בין השעות 16:00-20:00 ובימים רביעי וחמישי יתרחב המבצע גם למתחמי בדיקה בתוך השכונות.

ראש העיר צביקה ברוט אמר במהלך הערכת המצב של משל"ט הקורונה העירוני:" כמו בכל הארץ, גם כאן בבת ים ישנה עלייה בתחלואה, והיא מדאיגה אותנו מאוד. יחד עם ההקלות שניתנות בשבועות האחרונים, עלינו לגלות אחריות בשמירה על ההנחיות יחד עם הריחוק החברתי וגם ללכת ולהיבדק. אנו עושים מאמצים רבים בקטיעת שרשראות ההדבקה ושמירה על בריאות תושבינו."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות