Uncategorized

"עושים כבוד לאלבומים": פסטיבל "זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם" ה-15 יוצא לדרך

שייגעץ מתאחדים. פסטיבל "זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם" ה-15. צילום אורית פנינישייגעץ מתאחדים. פסטיבל "זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם" ה-15. צילום אורית פניני

עוד בפסטיבל:

קרן פלס במופע חגיגי במיוחד ועשיר מוזיקלית חוזרת אל אלבומה הראשון, ״אם אלה החיים", איתו פרצה וביססה את מעמדה כאחת הזמרות והיוצרות הבולטות במדינה בעשור וחצי האחרונים. במופע תארח את שלום חנוך ומירי מסיקה, יוצרים משמעותיים בעשייתה המוזיקלית.

פסטיבל "זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם" והדג נחש חוגגים עשור לאלבום "6"!! אלבומה השישי של להקת הדג נחש יצא ב-2010 וזכה להצלחה אדירה שאף העניק לדג נחש את תואר "להקת השנה" במצעדים. במופע יארחו את אסתר רדא, ג'ירפות, פלד.

הפסטיבל יציין 20 שנה לאלבום המופת "יומן מסע" בערב מיוחד שיובילו אביב גפן והתעויוט במסגרתו יארחו לראשונה את גידי גוב. המופע יכלול להיטים על זמניים מהאלבום הזה כדוגמת "עורי עור", "יומן מסע" ו"צלקות" המהווים אבני דרך חשובים בקריירה המוזיקלית של גפן.

לרגל שנתו ה-15 של הפסטיבל להקת שייגעצ תקיים מופע איחוד חד פעמי לאחר עשור במסגרתו יציינו חברי הלהקה 20 שנה להיווסדם. ארבעת המופלאים: שיקו פלדמן, אבי מרקוביץ', אסף (אספיס) רייז ויובל מנדלסון השם יקום דמו, יעלו ויבואו לערב אחד, יחיד ומיוחד.

אמיר דדון, מהאומנים היוצרים המרתקים והמובילים של התקופה הנוכחית, יציין עשור לאלבום הבכורה ולשירים איתם החל את דרכו במופע חגיגי במסגרתו יארח את "Full Trunk”. דדון, עם קול גדול וטונות של סטאר קוואליטי, פרץ אל התודעה לפני עשור והפך כיום לאחד היוצרים והזמרים המבוקשים בארץ.

לאחר קיץ מלא בשיאים שכלל נוכחות שיא ברדיו וברשת עם להיטי ענק מגיע נתן גושן לפסטיבל במופע המוקדש לאלבומו העתידי, "באתי לחלום". במופע יבצע  שירים מרפרטואר עשיר ומגוון שצבר לאורך השנים לצד שירים מהאלבום החדש ויארח את עמיר בניון.

בניה ברבי, הקול מאחורי השירים שהפכו ללהיטי מדינה השנה, חוגג  את האלבום "מישהו איתי כאן" במופע מסקרן שיפגיש בין צבעים ועולמות מוזיקליים ויכלול את כל להיטיו.  במופע יארח את מוש בן ארי.

עילי בוטנר וילדי החוץ ישיקו במופע חגיגי אלבום EP חדש , "הכי קרוב אלייך", השם דגש על שיתופי פעולה חדשים שנרקמו והוקלטו במקביל לשני האלבומים האחרונים. מבין השירים ניתן למצוא את "הכי קרוב אלייך" ו"כל יום" שביצע עם אביב אלוש שאף יתארח במופע, "אוטובוס אחרון לחיפה", "איך מסבירים געגוע", "אחות" ועוד.

 עידן חביב חוגג  את האלבום "לאבד עניין בזמן", במופע חדש בו ישלב שירים מאלבומיו האחרים ויארח לראשונה את ריטה. המופע כולל וידאו ארט שכולו יצירה אישית של עידן ומהווה חלק בלתי נפרד מהחוויה המיוחדת.

יובל דיין, אשר זכתה תוך זמן קצר למעמד ייחודי במוזיקה הישראלית כזמרת בעלת טביעת קול אחת ויחידה, שכותבת ומלחינה את רוב שיריה, חוגגת את האלבום "ליבי ער" ומגיעה לראשונה בקריירה המוזיקלית שלה להאנגר 11 במופע במסגרתו תארח את שלומי שבת.

רביד פלוטניק. פסטיבל "זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם" ה-15. צילום ארתור לנדהרביד פלוטניק. פסטיבל "זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם" ה-15. צילום ארתור לנדה

רביד פלוטניק (נצ'י נצ'), מגיע לפסטיבל "זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם", לחגוג את אלבומו החדש, 'ועכשיו לחלק האומנותי'. פלוטניק, מהרפארים והיוצרים המוכרים ואהובים בארץ, משלב במוזיקה שלו אמירות נוקבות ופורצות דרך לצד חומרים אישיים. במופע יתארחו: ברי סחרוף, ג'ימבו ג'י, סימה נון ונגנים אורחים.

"זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם" אירח לאורך השנים רפרטואר מובחר של אמנים במהלכם התקיימו כמה מהרגעים הבלתי נשכחים במוזיקה המקומית. המהדורה הנוכחית לשנת 2020, תחת הכותרת "עושים כבוד לאלבומים" היא המשך טבעי לשיתוף הפעולה בין זאפה לגולדסטאר, אשר שם לו למטרה לקדם את המוזיקה בישראל והפך למותג בפני עצמו אשר מחמם את החורף הישראלי כבר 15 שנה.

משה הלוי, מנכ"ל קבוצת זאפה: "כבר 15 שנה שקבוצת זאפה בשיתוף עם מותג גולדסטאר מצדיעה למוזיקה ישראלית מקורית. גם הפעם בחרנו לתת את הכבוד לאלבומי המופת של המוסיקה הישראלית, אלו שהפכו לנכסי צאן ברזל בתרבותנו ועיצבו את פניה של המוזיקה בישראל."

 

רכישת כרטיסים באתר זאפה:

או דרך מרכז הזמנות זאפה: *9080

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות