Uncategorized

תאונה קטלנית בראשל"צ: בת 70 נהרגה מפגיעת רכב בדרך המכבים

רכב פגע והרג הולכת רגל בת 70 בדרך המכבים בראשל"צ. בסמוך התרחשה תאונה קשה נוספת

בשעה 18:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על הולכת רגל שנפגעה מרכב בדרך המכבים בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה כבת 70 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקובעים את מותה.

בסמוך למקום התאונה התרחשה תאונה נוספת בין אופנוע לרכב, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית חולים שמיר-אסף הרופא גבר בן 52 במצב בינוני עם חבלות בגפיים.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א יובל שיוביץ סיפר: "כשהגענו למקום ראינו 2 פצועים והייתה המולה בזירה. אישה כבת 70 שכבה במרכז הכביש כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הייתה ללא סימני חיים ולאחר פעולות החייאה נקבע מותה בשטח. גבר כבן 52 שרכב על אופנוע ונפגע מרכב בתאונה נוספת באותו המקום סבל מחבלות בגפיים ולאחר טיפול ראשוני פונה במצב בינוני לבי"ח. שני נהגי הרכבים שהיו מעורבים בתאונות נבדקו בשטח ולא נזקקו לפינוי לבית החולים."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות