Uncategorized

סייעת בגן ילדים בפ"ת נעצרה בחשד להתעללות במספר פעוטות בגן בגילאי 3

המשטרה עצרה סייעת בגן ילדים בפתח תקווה, בשנות ה-60 לחייה, בחשד להתעללות בפעוטות חסרי ישע ובתום חקירתה נכלאה. למשטרה יש צילומים התומכים בחשדות

 

שוטרי תחנת פתח תקווה פתחו לפני כשבוע בחקירה מואצת ורגישה, עם קבלת תלונה מהורי פעוטה כבת שלוש, בדבר חשד לפגיעה בה בגן, לאחר שהילדה סירבה להיכנס לגן בבקרים.

בתוך כך, המשטרה גבתה עדויות מההורים ותפסה אמצעי תיעוד אשר העלו בתום בחינה מקצועית ממצאים קשים המעלים חשד לקיומן של עבירות פגיעה בחסרי ישע כלפי מספר ילדים במועדים שונים.

כאמור, בהתאם לצורכי החקירה בכוונת המשטרה להביא מחר את החשודה – תושבת פ"ת בשנות ה – 60 לחייה, לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרה.

מדובר בחקירה מורכבת הנמצאת בראשיתה ומנוהלת באינטנסיביות ובעדיפות עליונה, בהתאם למדיניות מפקד מחוז מרכז בחקירות מסוג זה, בהן עולה חשד לפגיעה בחסרי ישע, עד למיצוי הדין.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות