Uncategorized

בלעדי: דוברת העירייה והאישה המקורבת ביותר לכרמל שאמה מאשימה בכירים מאוד בעירייה שהפיצו תמונות אינטימיות שלה וחדרו לבית בן זוגה בסביון. "לא הפסקתי להצטער ולהתאכזב מאנשים שהיו לי חברים ושתקו"

סערה גדולה בעיריית ר"ג: דוברת העירייה, לבנת נזרי, מאשימה בכירים מאוד בעירייה בהפצת תמונות אישיות שלה ואף פריצה לבית בן זוגה והטרדתו. "במהלך החודשים האחרונים עברתי יסורים נפשיים, לבטים, לילות ללא שינה והרבה הרבה דמעות"

פרשה חמורה מסעירה את עיריית רמת גן, כשמעורבים בפרשה גורמים בכירים מאוד בעירייה. ראש מחלקת הדוברות בעירייה, לבנת נזרי, מאשימה בכירים מאוד בעירייה והמעגל הקרוב אליה, כי הפיצו במשך שבועות תמונות אישיות שלה ושל גבר עמו יש לה מערכת יחסים. אם לא די, הם חדרו לביתו של האיש בסביון, צילמו אותו ותחקרו אותו לגבי מערכת היחסים שלו עם נזרי.

אתמול, בצעד חריג שלחה נזרי לעובדי עירייה בכירים את ההודעה הנוקבת הזו וחושפת שהדבר נחקר על ידי גורמי שירות המדינה וכן משאבי אנוש בעירייה.

וכך כתבה נזרי:

"לפעמים נוסעים הכי רחוק כדי להרגיש הכי קרוב. הכי קרוב לליבי ולשורש נשמתי. במהלך החודשים האחרונים עברתי יסורים נפשיים, לבטים, לילות ללא שינה והרבה הרבה דמעות.

התלבטתי רבות על דרך הפעולה אבל דבר אחד ידעתי – לא יכולה לשתוק.

לא הפסקתי להצטער ולהתאכזב מאנשים שהיו לי חברים/ות ושתקו.

המעשה שנעשה גרר מחיר רב וכבד (משפחתי התייסרה והבטחתי להם שלא אשתוק). הורי את החסכנות שלהם השקיעו לא בטיולים בחו"ל או בנדלן אלא רק בחינוך. ולכן שלחו אותי ללמוד מחוץ למעלות תמורת כספים רבים.. הם לא דמיינו שלאחר שנים יפגעו להם "בקודש הקודשים" במעשה ליצנות בו פולשים ומסיגים גבול לבית של אדם עימו אני בקשר, מצלמים את ביתו הפרטי, נכנסים אליו לבית ללא רשות בעוד הוא נמצא בבריכת השחייה שלו ומתחקרים אותו עלחי ולאחר מכן ומפיצים תמונות אינטימיות בקבוצות. וכן..כל המעגל הקרוב שנחשף לכך שותקקקקקק ואפילו בעצמו הפיץ את התמונות.

פעם בשבוע בערך שולח לי תושב/ת רמת גן את התמונות שמתגלגלות בקבוצות. וכך חיי האישיים הפכו לרכוש הרבים ולפוסטים ברשת.

כל מי שיש בידו למחות ואינו מוחה – נענש עליו.

באחת הלילות כשבכיתי באמצע הלילה ביתי ניגשה אלי ואמרה: 'אמא אסור לך לבכות ולהצטער על טעויות של אחרים'. אבל זה היה מעבר לכוחות שלי (ויש לי כוחות). מעבר לבזיון של כל מי ששתק היא שת"פ.

ולמה אני כותבת?
כי מחובתי המוסרית להסביר את עצמי לפני שהדברים מקבלים פומביות.

מיד אחרי שנעשה המעשה הגשתי תלונה פנימית למשאבי אנוש בה פירטתי את הרציונל שארגון חייב לגנות מעשה שכזה ולטפל במעשה שכזה ולספק לי את ההגנה. פירטתי גם שאני מאמינה בארגון ובהנהלת העיר. את האכפתיות שלי מהארגון וכי בתור מנהלת בארגון אסור לי לשתוק – להיות עובד ציבור זו שליחות ואסור לי אני להראות לעובדים שניתן לשתוק על מעשה כזה ולעבור לסדר היום.

במקביל לאחר התייעצות עם שורה רבה של בכירים בכל הרשויות והגופים הבכירים במדינה, כולם היו תמימי דעים שיש להגיש תלונה לגורמים הרגולטורים האמונים על כך וכיום מלווה אותי עורכת דין בכירה יוצאת נציבות שירות המדינה.

ואת כל זה חשוב לי להסביר פה. לפני החשיפה במקומות אחרים. ואת כל זה אני עושה כי אכפת לי מעצמי, ממשפחתי, מהארגון, מהעובדים ומראש העיר.

✅ אכפת לי מעצמי ועל מנת להתקדם אי אפשר לשתוק.
✅ אכפת לי מה מהמשפחה שלי ולא אבגוד ולא אנטוש תורת אימי ומוסר אבי.
✅ אכפת לי מארגון והעובדים ולכן צריך שיהיה גינוי פומבי ותקנון אתי לעובדים וכל עובד/ת צריך להיות מוגן/ת.

אכפת לי מהארגון בו אני עובדת מבחירה, ארגון בו אני משקיעה בו את דם ליבי ומוותרת על המון לשם כך.

✅ אכפת לי מראש העיר לכן באתי מבחירה לעבוד פה ולא כסידור עבודה. אין צורך לפרט את מערכת העבודה רבת השנים שלי עם ראש העיר ואת האכפתיות שלי מהצלחתו.

אני כותבת את נשמתי לכן הטקסט לא ערוך".

פנינו לתגובת לבנת נזרי שאשרה כי כתבה דברים אלו.

 

צילום: עיריית רמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות