Uncategorized

חיזוק כלכלי: אחרי הצטרפותו של הפעיל החברתי זיו נחמה, היום מצטרף כמס. 3 של דורון אוזן, הכלכלן הבכיר ד"ר אפי משה

משה מכיר היטב את אוזן מהקדנציה שעשו יחד במועצת העיר: "מהיכרותי המעמיקה את כל המועמדים לראשות, דורון אוזן הוא היחיד שבאמתחתו כל התכונות הנדרשות והחשובות לניהול העיר. בראש ובראשונה – אדם! איש של אנשים. יודע להטות אוזן קשבת ולהביט לתושבים בגובה העיניים. דורון הוא איש עשייה בלתי נלאה היודע לעבוד בשטח ולהביא שינויים ממשיים לתועלת התושבים ולא להביט במתרחש מגבוה, ממגדל השן. הצבעה עבורו לראשות עיריית ראשון לציון תהווה ניצחון מוחץ לתושבים". הוא מוסיף :"דורון אוזן מייצג את המנהיגות שהעיר שלנו זקוקה לה. שילוב של ניסיון מוניציפלי, לצד יושרה, עשייה מוכחת וסדר עדיפויות ברור. תכנית העבודה של דורון בכל תחומי החיים תעלה את איכות חיי התושבים באופן משמעותי ובמהרה".

אוזן ברך על הצטרפותו של ד"ר משה כמספר 3 ברשימתו ואמר: "אני מברך את משה על הצטרפותו לרשימה. פעילותו הענפה של אפי וניסיונו הרחב בתחום העסקי והכלכלי ייסעו לנו לקדם את תחום התעסוקה בעיר ולהוביל את ראשון לציון למקום בו היא רואיה להיות- עיר איתנה אשר מחזירה לתושבים את ההשקעה שלהם. עיר מלאת משאבים שמגיעים לתושבים בחינוך, תרבות, תשתיות, פתרונות תחבורה מתקדמים, השקעה בגימלאים, באיכות הסביבה ועוד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות