תל אביב-יפו נערכת לגל תיירים בקיץ

משרד התיירות ועיריית תל אביב-יפו חונכים שני מרכזי מידע חדשים לתיירים בעיר. טקס חנוכת מרכזי המידע החדשים יערך היום (שלישי) בשעה 19:00 בכיכר השעון ביפו


קמפיין השיווק הבין-לאומי של משרד התיירות, המקדם את ירושלים ותל אביב תחת הסלוגן Two Cities One Break, רושם הצלחה גם בעונת הקיץ הנוכחית. אחרי ששנת 2017 נרשמה כשנת השיא בתיירות הנכנסת לישראל (וכפועל יוצא, גם בתיירות הנכנסת לתל אביב-יפו), מסתמנת 2018 כשנה מוצלחת אף מקודמתה. בשנה החולפת נרשם שיא של כל הזמנים בתיירות לישראל עם ביקורם של 3 מיליון ושש מאות אלף תיירים בארץ. צמיחה של 700 אלף תיירים בשנה אחת. התפוסה במלונות העיר עמדה בחמשת החודשים הראשונים של השנה על 72.3% – המהווים עלייה של 6.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

אולי גם זה יעניין אותך

כדי להיערך לאלפי התיירים, שכבר מציפים את העיר, יחנכו שתי עמדות מידע חדשות לתיירים שימותגו באותו קו של קמפיין של משרד התיירות בחו"ל כדי ליצור המשכיות: משאית מידע, שתעמוד על הטיילת מול חוף פרישמן וגם תנוע בין אירועים מרובי-תיירים בעיר; וכן עמדת פופ-אפ שתפעל בסופי שבוע מתוך מגדל השעון ההיסטורי בכניסה ליפו. עמדות אלו מתווספות לשלוש עמדות מידע שכבר פעילות בעיר: בכניסה לשוק הפשפשים ביפו (רחוב מרזוק ועזר); ברחוב הרברט סמואל; ובשדרות רוטשילד. סה"כ משרתות עמדות אלו יותר מ-150 אלף מבקרים בשנה, ומספקות מידע, הכוונה, מפות ואף שירותי תיירות בשלל שפות.

צילום אילוסטרציה: אבי רוקח

תגובות:
עוד ניוזים בשבילך