איש העסקים והפעיל החברתי אמנון סעדון הצטרף לנתניה אחת בראשות מרים פיירברג איכר

סעדון ממקימי משמר השכונה והפעלתה על ידי מתנדבים. הוביל ביחד עם ראש העיר פיירברג איכר את הרחקת חוות האנטנות שכבר התחילו בבנייתן בסמוך לחצרות הבתים הסמוכים לפולג ועיר ימים. כמו כן, יזם את הקמת מרכז חב"ד

איש העסקים והפעיל החברתי אמנון סעדון הצטרף לרשימת "נתניה אחת" בראשות מרים פיירברג איכר.

סעדון בן 61, נשוי לאידה, אבא של בר, טל וים וסבא גאה. תושב רמת פולג. גדל בשיכון ותיקים בנתניה, אף פעם לא עזב את העיר, ובצבא שירת כחובש קרבי, בין השאר בלבנון. "אני מודה לראש העיר מרים פיירברג איכר על הבעת האמון, וביחד נצעיד את נתניה לשיאים חדשים".

אמנון בעל עסק משפחתי "סעדון ייבוא ושיווק בע"מ". פעיל חברתי אשר תורם רבות לקהילה. "מאז שאני זוכר את עצמי הייתי מתנדב, מאז מועצת התלמידים בבית הספר והתיכון, בצבא ועד היום. הפעילות החברתית שלי בפולג התחילה בקבוצת ריצה שמרכזת רצים מתחילים מעיר ימים, פולג, נורדאו ומרכז העיר, שהפכה לאחת הגדולות בעיר, והכל בהתנדבות מלאה".

סעדון ממקימי משמר השכונה והפעלתה על ידי מתנדבים. הוביל ביחד עם ראש העיר פיירברג איכר את הרחקת חוות האנטנות שכבר התחילו בבנייתן בסמוך לחצרות הבתים הסמוכים לפולג ועיר ימים. כמו כן, יזם את הקמת מרכז חב"ד.

סעדון אוהב מאוד את העיר ואת חופי הים בפרט, ויפעל לקידום התחום הימי. "לנתניה יש החופים היפים ביותר בארץ. נמשיך להשקיע בהם, ולפתח פעילויות ספורט ימי לנוער המצוין שלנו. אני הולך בכל בוקר עם רעייתי לחוף פולג, רץ כמה פעמים בשבוע ובסוף השבוע המקום משמש לנו מקום מפגש נעים עם החברים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות