הישגים ספורטיביים יוצאי דופן לשני תלמידים מבית הספר חיים גורי

ראם זילברשטיין, בן 17.5 וטומי בוארון, בן 17 תלמיד י"ב בבית הספר חיים גורי

ראם זילברשטיין, בן 17.5, תלמיד י"ב בבית הספר חיים גורי, זכה בחודש האחרון בשלוש תחרויות משמעותיות: מקום ראשון באליפות ישראל בג'ודו עד גיל 21, מקום שני באליפות ישראל עד גיל 23 ומקום שלישי באליפות ישראל לבוגרים.

ראם מתחרה מגיל 10, מגיל 16 עלה לתחרויות חשובות יותר ובינלאומיות ועד היום זכה 3 פעמים במקום שני בגביע אירופה עד גיל 18 ועד גיל 21.

הוא מתאמן כמעט כל יום, פעמיים ביום בנבחרת ישראל ג'וניור תחת המאמנים גולן פולק וגבריאל קיטובר ובמועדון "ביה״ס לג'ודו של גיל עופר״.

ראם לומד בבי"ס חיים גורי בכיתה י"ב במגמת ימאות וגיאוגרפיה: "אני מודה מאד לביה"ס שהם גמישים איתי עם השעות, המבחנים ועוזרים לי להשלים כשצריך" "הוא אומר".

אגב – בגיוס לצה"ל הוא כבר מיועד לקבל סטטוס של ספורטאי מצטיין.

מה החלום שלו? לדבריו "מטרת העל שלי היא כמובן מדליית זהב אולימפית אבל כרגע אני מתרכז בלהשתפר כל יום וגם ליהנות מהדרך".

ראם הוא נכדו של יאיר זילברשטיין ז״ל ממשפחת הקבלנים הראשונים שבנו את נתניה.

סבתו אהובה זילברשטיין ז״ל הייתה סגנית מנהלת בית הספר יונתן והשניים הם שרשמו אותו לחוג ג'ודו במתנ"ס בגיל 4.

הספורטאי השני הוא טומי בוארון, בן 17, אף הוא תלמיד בית הספר חיים גורי. בוארון זכה במדליית הזהב במקצוע הג'יו-ג'יטסו, במשקל 77 קילו עד גיל 18 בתחרות בינלאומית באיטליה. עד כה קטף מספר תארים מכובדים: אלוף אירופה עד גיל 16, מדלית ארד באליפות העולם עד גיל 18 ושלל מדליות בתחרויות בינלאומיות.

טומי הוא תלמיד כיתה י"א במגמת ניהול עסקי. טומי מתאמן כ-10 אימונים בשבוע תוך שילוב לימודים וחיי חברה. הוא הבכור בבית ולו 2 אחים אלופים גם הם: לני בן 9 ודניאל בן 13.

טומי מתכונן כעת לקראת אליפות אירופה שתערך בחודש אפריל ברומניה.

לדבריו יש תקופות שמאוד קשה, בעיקר עכשיו בתקופת ההכנה לבגרויות אבל הוא מנסה לנווט את הזמן נכון. "בית הספר מתחשב בי וזה מקל עלי.."

טומי מתאמן מגיל 4 במכון MMA ISRAEL בנתניה תחת אביו אמיר בוארון שמאמן את נבחרת ישראל.

 

לדברי אביו אמיר בוארון "ענף הג'יו גי'טסו הינו הענף ההישגי ביותר בארצנו, הענף שמביא לישראל  הכי הרבה הישגים בהיבט הבינלאומי, ענף שיש בו אלופי עולם ואלופי אירופה. במשחקי העולם האחרונים (מקבילים לאולימפידה) זכתה ישראל ב-4 מדליות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות