הוועדה המחוזית מחוז מרכז החליטה להפקיד מתחם נוסף ברובע עירוני חדש "אופק הים" בנתניה

"מתחם 19" כולל 522 יחידות דיור שיוקמו ב-5 מגדלי מגורים בני 20-27 קומות, מגדל תעסוקה ומשרדים שישלב חזיתות מסחריות

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מרכז, בראשות עו"ד מיכה גדרון, החליטה להפקיד מתחם נוסף במרכז העירוני החדש של נתניה-רובע "אופק הים". זאת, בהתאם למסמך מדיניות שאושר על ידי הוועדה המחוזית שחילק את המתחם ל-20 מתחמים, וכולל ציפוף ותוספות בנייה למגורים ותעסוקה.

התוכנית ל"מתחם 19" שאושרה להפקדה הוגשה על ידי חברת "אקרו נדל"ן" והוועדה המקומית נתניה, הינה על שטח כולל של 26 דונם והיא ממוקמת ברחוב בן צבי. התוכנית כוללת 522 יחידות דיור שיוקמו ב-5 מגדלי מגורים בני 20-27 קומות, מגדל תעסוקה ומשרדים שישלב חזיתות מסחריות כלפי רחובות בן צבי ושינדלר.

רובע "אופק הים" נמצא בקרקע פנויה בלב העיר, בין שדרות בן צבי במערב לשדרות בן גוריון במזרח, על שטח כולל של כ-900 דונם. הרובע כולל כ-9,000 יחידות דיור, שטחי תעסוקה ומסחר, קריית ממשלה חדשה, פארקים שכונתיים וכלל עירוניים, מוסדות ציבור ושטחי ציבור נרחבים. תכנון הרובע יהווה רצף עירוני בין מזרח העיר לבין הים, באמצעות רשת דרכים ושבילים, ומערכת המשכית של שטחים ירוקים.

התוכנית ל"מתחם 19" מצטרפת לחמש תוכניות שכבר אושרו להפקדה בוועדה המחוזית ברובע החדש, הכוללות למעלה מ-2,000 יחידות דיור וכ-40,000 מ"ר שטחי תעסוקה, משרדים ומסחר.

מתכננת מחוז מרכז במינהל התכנון, טלילה הראל: "התוכנית מצטרפת לשורת תוכניות מפורטות המקודמות בוועדה המחוזית למרכז העיר החדש של נתניה. בהתאם למדיניות המחוז, התוכניות המקודמות ברובע, כוללות העצמה וציפוף שטחי בניה, תמהיל מגורים מגוון, שדרות אורבניות פעילות, רחובות הליכתיים מעורבי שימושים, ושטחים פתוחים ובנויים לרווחת הציבור".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות