בשורה לתושבי נתניה: תכנית מחלף איינשטיין אושרה סופית

המחלף שזכה לכינוי "מחלף יהלום" בנתניה יהפוך למחלף מלא שיכלול גשר מעל כביש 2 (כביש החוף) וכן מערך רמפות גישה מכביש החוף, שיאפשרו את חיבור צפון העיר נתניה לכביש החוף

 

עיריית נתניה פרסמה השבוע למתן תוקף את תוכנית מחלף איינשטיין. התוכנית המשלימה את מחלף איינשטיין בצפון העיר היא בשורה חשובה לתושבי נתניה שכן היא תהפוך את המחלף שזכה לכינוי "מחלף יהלום" למחלף מלא שיכלול גשר מעל כביש 2 (כביש החוף) וכן מערך רמפות גישה מכביש החוף, שיאפשרו את חיבור צפון העיר נתניה לכביש החוף, בכיוון צפון ודרום. פרסום התכנית למתן תוקף נועד ליידע את הציבור כי תהליך אישורה הסתיים.

פרויקט זה מצטרף לשורה של פרויקטים תחבורתיים שמובילה ראש העיר מרים פיירברג איכר שמטרתם קידום התשתיות התחבורתיות של נתניה בתוך העיר וממנה ובהם: הקמת מחלף נוסף שנפתח בכביש החוף – המחלף הדרומי ביותר של נתניה הכולל חיבור מלא למתחם וינגייט, מכל הכיוונים ולמעשה מייצר חיבור טוב יותר של נתניה לכביש 2. במקביל לחיבור זה, החלה העירייה בביצוע של החיבור הצפוני ביותר, למתחם חבצלת ולשכונת חוף הזהב החדשה.

בשנים האחרונות התפתחה נתניה בקצב מהיר ולפיכך אחת המשימות החשובות ביותר הייתה לשפר את המערך התחבורתי הן במסגרת הדרכים הפנימיות בעיר, הן בחיבור נתניה לדרכים הארציות. היוזמה לחיבור העיר מצפון הייתה של ראש העיר שסברה כי יש לתת מענה למצב שבו רחוב הרצל לבדו מנקז אליו את כל התנועה הנכנסת והיוצאת מהעיר.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: "נתניה תהיה העיר הראשונה שתצא מהפקקים. אנחנו מקדמים השקעת ענק של 2 מיליארד שקלים בפתרונות תחבורה. אנחנו מקדמים מחלפים וכבישים שיקלו את עומסי התנועה וישחררו את נתניה צפונה. לנתניה תהיה תחנת רכבת שלישית, רכבת קלה, וגם חיבור למטרו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות