תמיכה מקיר לקיר: שר הבטחון והאוצר לשעבר אביגדור ליברמן הודיע על תמיכתו במרים פיירברג לראשות העיר

שר הביטחון והאוצר לשעבר, אביגדור ליברמן, הצטרף אתמול לפוליטיקאים בכירים אחרים מכל הקשת הפוליטית וקרא לתושבי נתניה לבחור במרים פיירברג לראשות העיר נתניה, בבחירות שיתקיימו עוד שבוע ימים

 

שר האוצר והבטחון לשעבר אביגדור ליברמן הודיע אתמול על תמיכתו במרים פיירברג איכר לראשות עיריית נתניה.

בהודעה שמסר אמר ליברמן: "תושבי נתניה היקרים, ב-27 בפברואר אני קורא לכם לתמוך במרים פיירברג לקדנציה נוספת כראש העיר נתניה. בקדנציות הקודמות היא הפכה את העיר מקצה לקצה. היום נתניה היא אחת הערים המשגשגות והמצליחות ביותר. העשייה הזאת חייבת להימשך. תצביעו למרים פיירברג לראשות העיר".

ליברמן מצטרף בכך לתמיכות של שר הביטחון יואב גלנט, שר האנרגיה אלי כהן, שר התרבות מיקי זוהר, שר הכלכלה ניר ברקת, שר המדע אופיר אקוניס, סיעת הליכוד בנתניה, חברי הכנסת לשעבר מיש עתיד עליזה לביא ויואל רזבוזוב, והח"כים לשעבר מהעבודה עו"ד רויטל סוויד ואפי אושעיה.

כמו כן, גם סיעת ש"ס בנתניה בראשות אורן גבאי, מועצת חכמי התורה ורבני ש״ס בעיר, הרב רפאל רובין, הרב יוסף חיים גבאי, הרב משה תורג׳מן, הודיעו על תמיכה חד משמעית במרים פיירברג איכר לראשות העיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות