צפו: במהלך השבעת מועצת העיר כפר יונה אמש, הודיע ראש העיר: "הסגנים לא יקבלו שכר, בשל גירעון גדול שנוצר במהלך השנה האחרונה". וגם: שוש כחלון כידור החרימה את הטקס

אמש הושבעה מועצת העיר כפר יונה, כשוש כחלון כידור נפקדה מהמעמד. ראש העיר אלברט טייב הבטיח: "העירייה בראשותי תפעל בשקיפות ועל פי ערכי המנהל התקין. כפר יונה תחת הנהגתי תהיה עיר של כבוד ודרך ארץ"

אתמול (שלישי) התקיימו בכפר יונה טקס הצהרת אמונים וישיבת מועצת עיר ראשונה וחגיגית. בדברים שנשא, הודיע ראש העירייה, אלברט טייב, כי הסגנים שימנה יכהנו בתפקיד ללא שכר, בתקופה הקרובה, זאת בעקבות גרעון קיים בתקציב העירייה, בעיקר גירעון שנוצר בשנה האחרונה – 2023. ראש העירייה הוסיף בהקשר זה, כי הוא עמל על תכנית התייעלות.
"אני מתחייב לעשות הכול כדי לעמוד ברף הציפיות ולהמשיך להיות קשוב וזמין תמיד בדיוק כפי שהייתי כל השנים", אמר טייב בהתרגשות, "העירייה בראשותי תפעל בשקיפות ועל פי ערכי המנהל התקין. כפר יונה תחת הנהגתי תהיה עיר של כבוד ודרך ארץ. עיר המקדמת שוויון ואחדות בין דתיים וחילונים נשים וגברים, צעירים ומבוגרים ובין כלל המגזרים. וכאן זה המקום לציין שאני גאה לעמוד בראשות עירייה, שכמעט 50% מחברי המועצה שלה הן נשים".
לצד טייב, הצהירו אמונים 13 חברי מועצה נוספים. ראש העירייה היוצאת, שושי כחלון כידור, החליטה שלא להגיע לטקס ולכבד את מעמד השבעת המועצה, אך הגיעה לישיבת המועצה שנערכה לאחריו והצהירה אמונים באותו מעמד.
את הטקס הנחה טל דנציגר, מנכ"ל המרכז הקהילתי, ונשא בו דברים גם רב העיר, הרב עוזי שוויצה. בטקס הופיעו מקהלת "תמוז", שביצעה את השיר "אור גדול" של אמיר דדון, ומקהלת הווקהליזה, שביצעה את השיר "ציפור קטנה בלב" של יגאל בשן.

 

צילום: רשת ניוזים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות