סקר מכון סמית: למרים פיירברג-איכר פותחץ פער בנתניה עם 55% מהקולות

בסקר שערך מכון סמית בתחילת השבוע בקרב 500 תושבי נתניה בעלי זכות בחירה: 65% מהנדגמים, 2 מתוך כל 3 תושבים, השיבו כי לדעתם ראש העיר מרים פיירברג איכר תנצח את הבחירות

 

מכון סמית בהובלת רפי סמית ערך בין התאריכים ה-19-20 בפברואר סקר טלפוני בקרב 500 איש המהווים מדגם מייצג של בעלי זכות ההצבעה בנתניה בגילאי 17 ומעלה. הטעות הסטטיסטית עומדת על 4.5%.

מתוצאות הסקר עולה כי ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר מנצחת בסיבוב הראשון בבחירות לראשות העיר עם 55% מהקולות בקרב בעלי הדעה.

עוד עולה מהממצאים כי אף אחד מהמועמדים לא מאיים על מעמדה של פיירברג איכר וקיבלו אחוזים נמוכים ובפער ניכר- אבי סלמה עם 27%, טלי מולנר 14%, אהרון אורגד 3% ואפרים בולמש 1%.

עם קולות המתלבטים, פיירברג איכר מנצחת עם 45% מקולות המשיבים, סלמה 25%, מולנר 12%, אורגד 3%, בולמש 1% ו-14% לא החליטו עדיין.

65% מהנדגמים, 2 מתוך כל 3 תושבים, השיבו כי לדעתם מרים פיירברג איכר תנצח את הבחירות. 9% בלבד השיבו אבי סלמה, 2% טלי מולנר, 1% אהרון אורגד, 1% אפרים בולמש, -21% השיבו שלא ברור מי ינצח ו-1% סרבו להשיב.

נתוני הסקר הועברו לוועדת הבחירות הארצית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות