מחנה הדר לביא משדר מצוקה ולחץ. דן בן יהודה, בכיר ברשימה מאיים (בשיחה מוקלטת) על בכיר במטה של אסנת ספורטה: "אם לא תחברו אלינו, נתקוף פומבית ובצורה קשה את אסנת עצמה"

פחות משבוע לבחירות המוניציפליות ובמחנה הדר לביא בכפ"ס נשמעים קולות של משבר ולחץ גדול, לאחר סכומי הכסף הגדולים שלביא עצמה השקיעה בהתמודדות. בכיר ברשימת לביא פנה לבכיר במטה ד"ר אסנת ספורטה ואיים שאם לא תסיר מועמדותה, הם יפתחו בקמפיין שלילי נגדה אישית. לביא ואנשיה הפיצו סקרים שמראים כי היא מנצחת בפער את סער וספורטה, אלא שנראה שהמציאות שונה והלחץ במחנה לביא גובר.

בעוד פחות משבוע ימים יערכו הבחירות המוניציפליות והקרב בעיר כפר סבא מסתמן מותח – כשמול ראש העיר המכהן, רפי סער מתמודדות ד"ר אסנת ספורטה והדר לביא – שזו לה הפעם השנייה בה היא מתמודדת לראשות העיר.

לביא היא אחת המועמדות שהשקיעו את סכום הכסף הגבוה ביותר מבין המתמודדים בכל הארץ, כשנכון ללפני ה-7.10 היא דיווחה למבקר המדינה על 3 מיליון שקל, שהיא עצמה הוציאה מכיסה הפרטי. מדובר בקמפיין יקר. במהלך הקמפיין, לביא ואנשיה פרסמו בשלטי חוצות סקר שנערך על ידי מנו גבע, שטען כי לביא מנצחת את הבחירות וגוברת על סער וספורטה בפער.

אלא שנראה שסקר לחוד ומציאות לחוד – ונראה שהמציאות עבור לביא ואנשיה לא קרובה לתוצאות אותו סקר.

כך קורה שלפני כשבועיים ימים, דן בן יהודה, מספר 4 ברשימת לביא למועצה מתקשר לבכיר במטה של אסנת ספורטה. בסייפא של הדברים שנביא את חלקם כאן וקלטת של השיחה הגיעה באופן בלעדי לידי מערכת "ניוזים השרון" נשמע בן יהודה מפציר ויותר מכך בבכיר במטה ספורטה שתפרוש מהמירוץ לטובת הדר לביא. משהבכיר במטה ספורטה מסרב בתוקף – בן יהודה מאיים כי אם ספורטה לא תפרוש, בקמפיין הדר יחליטו: "נתקוף פומבית וחזק את אסנת".

השיחה מסתיימת כשהבכיר במטה ספורטה אומר לבן יהודה שהוא לא יקבל איומים על ד"ר ספורטה מצד הדר לביא ואנשיה.

כאמור אנו מביאים חלק נבחר מההקלטה של השיחה בין דן בן יהודה שהתקשר לבכיר במטה ד"ר ספורטה.

בן יהודה מרשימת לביא: "מה קורה? יש כבר תקופה דיבור של שיתוף המטרה שרפי לא יבחר…"

הבכיר במטה ספורטה: "אני לא יודע, ברור שאסנת עושה הכל כדי להיבחר ולהיות ראש העיר הבא…אפשר לדבר על הסיבוב השני ולראות מי עולה לסיבוב השני – מעבר לזה אין מקום לדיבור".

בן יהודה: "אני רוצה לחדד את העניין: גם אוסנת אמרה בעבר שהיא תעשה הכל שרפי לא יבחר. היא אמרה שהיא מוכנה שיערך סקר שיראה למי יש יותר סיכוי מול סער".

בכיר במטה ספורטה: "הצענו להדר להסיר מועמדות".

בן יהודה: "אוי נו באמת".

בכיר במטה ספורטה: "ההערכה שלנו והיא מבוססת – שהיחידה שיכולה לנצח את רפי סער זו ספורטה, כי היא מחברת קהלים שרפי לא מגיע אליהם".

בן יהודה: "תראה, תחושות בטן אנחנו כבר לא שם… ביקשנו מהמחנה הממלכתי לערוך סקר ולראות למי יש סיכוי וזה מראה שהקרב צמוד מאוד". (סקר שמערכת "ניוזים השרון" פנתה לקמפיין הדר לביא וביקשה לראות והם סרבו מספר פעמים להראות את תוצאותיו).

בכיר במטה ספורטה: "מפתיע אותי שמישהו פונה למישהו להסיר מועמדות…אסנת חושבת שהיא הכי מתאימה להיות ראש עיר – זכותה. הדר חושבת שהיא הכי מתאימה – זכותה גם. למה אתה צריך אותנו? הרי לפי סקר שהדר לביא פרסמה לפני ה-7.10 טענתם שהדר לביא מנצחת את הבחירות, אז מה אתם צריכים אותנו? פרסמתם סקר שהדר לביא דורסת את כולם – פרסמתם בשלטי חוצות".

בן יהודה: "לא מעניין אף אחד מה היה לפני ה-7.10. זה עולם אחר לגמרי. אם המטרה של אסנת נשארה – אני רוצה להעיף את רפי, אז יש על מה לדבר. אם היא אומרת שלא מעניין מי בסוף יבחר אז זה סיפור אחר. בתור מי שעושה קמפיינים ומבין פוליטיקה – אתם חושבים בצורה תמימה שאם לא יהיה שיח וחיבור איתנו נמשיך כרגיל – אני אומר לך שמה שעכשיו אסנת עושה, התוצאה תהיה שאין ברירה לקמפיין הדר לבוא ולתקוף פומבית וחזק את אסנת עצמה".

בכיר במטה ספורטה: "דן, אל תדבר איתי באיומים! קבל אור ירוק ותתחיל לתקוף. אתם כבר ניהלתם קמפיין שקרי, הפצתם סקר של מנו גבע שבו אמרתם שהדר מנצחת בגדול, אז מה אתם רוצים מאתנו? תנצחו ובהצלחה"… 

ממטה הדר לביא ודן בן יהודה נמסר בתגובה: "אני אפעל שאסנת תצטרף לקואליציה של הדר לביא, בהחלט יש לה מה לתרום לעיר. היא תהיה חלק מהקואליציה ממלכתית וליברלית רחבה.

"לצערה, ע״פ סקרים שפורסמו אין לה סיכוי והיא פוגעת במאמצים להחלפת ראש העיר, ולכן רבים מהעיר, ואף רבים מתומכים שלה כבר ביקשו ממנה לפרוש למען עתיד כפר סבא. מטרת הריצה שלה הייתה לשנות את הנהגת העיר והיא מחמיצה את ההזדמנות ההיסטורית לשתף פעולה יחד, שלוש נשים מנהיגות למען עתיד העיר. כפי שעדי לוי סקופ ידעה לשים את האגו בצד, כך מצופה מאסנת.

מאחר וההתמודדות צמודה, אסנת עלולה להיות "המרב מיכאלי" של כפר סבא".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות