בטקס חגיגי הושק אמבולנס זק"א למרחב שרון- נתניה

באירוע מרשים הושק אמבולנס זק"א מבצעי לצוות נתניה, בככר העצמאות בעיר. בנוכחות: ראש העיר הגב' מרים פיירברג, רב העיר הרב קלמן בר ואורחים. פתח בדברים רמי בן אהרון, מראשי צוות נתניה בברכה "זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו" שאנו הולכים ומרחיבים את פעילות החסד בעיר נתניה

מנכ"ל זק"א צבי חסיד, שיבח את צוות המתנדבים בעיר, ואמר: "האמבולנס הוא נדבך נוסף בהרחבת הפעילות בעיר נתניה, אבל גאוותינו היא בהון האנושי של צוות המתנדבים שהוא הטוב ביותר וחדור מוטיבציה ושליחות, וההוכחה לכך היתה לאחר שמחת תורה שראינו אותם פעילים במסירות נפש במחנה שורה במשך ימים ולילות ארוכים".

ראש העיר הגב' מרים פיירברג אמרה: "בכל פעם מחדש אני נפעמת מרוח ההתנדבות של מתנדבי זק"א וראינו כולנו אתכם בפעילות לאחר שבת שמחת תורה. אני תמיד שמחה להיות איתכם באירועים מהסוג הזה ואני מאחלת שהאמבולנס ישמש רק לאירועים משמחים. דלתי פתוחה בפניכם בכל עת הוסיפה".

דברי ברכה השמיע רב העיר הרב קלמן בר, בין היתר סיפר על פגישות שקיים עם משפחות החטופים, ועל הסיורים בעוטף עזה, בכל מקום הוא שומע על קידוש ה' של מתנדבי זק"א העושים מלאכת קודש שלא על מנת לקבל פרס.

עוד השתתפו: הרב שמעון שר, ממלא מקום ראש העיר, הגב׳ תרצה גרינפלד, ראש המועצה הדתית, יחיאל גולדמן קמב"צ זק"א, הרב צבי רייכמן והרב דב שטמר מראשי קהילת צאנז, הרב עקיבא יצחקי, חבר מועצת העיר ומתנדבים, אבי אשכנזי, מש"ק מרכז העיר ומב"ס אח"י.
הדוברים שיבחו את מנהלי ומפקדי הסניף: שי רומנו, רמי בן אהרון, אפרים פרידמן, יצחק הירשהורן ושרגא שר העושים לילות כימים למען המתנדבים ולמען תושבי העיר.

דוברות זק״א
דוברות זק״א
דוברות זק״א
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות