שר הביטחון יואב גלנט לתושבי נתניה: "הצביעו למרים פיירברג איכר"

שר הביטחון, יואב גלנט, בפנייה מיוחדת לתושבי נתניה לתמוך בראש העירייה פיירברג: "מה שקורה בנתניה זה דוגמא ומופת לכל המדינה לאיך עיר צריכה להתנהל ולהתפתח"

 

שר הביטחון יואב גלנט פרסם השבוע את תמיכתו במרים פיירברג איכר לראשות עיריית נתניה.

בפנייה לתושבי נתניה כתב שר הביטחון גלנט: ״שלום לתושבי נתניה, בבחירות העירוניות הצביעו עבור מרים. אנחנו מכירים שנים רבות, מאז שהייתה בתחילת כהונתה. מה שקורה בנתניה זה דוגמא ומופת לכל המדינה לאיך עיר צריכה להתנהל ולהתפתח. ראינו את נתניה לפני 20 שנה ואיפה היא נמצאת היום. עבור תושבי נתניה ועבור מדינת ישראל – תצביעו למרים לראשות העיר״.

ראש עירית נתניה מרים פיירברג איכר הודתה לשר הביטחון על התמיכה ואמרה: ״תודה יואב על המילים החמות. נתניה מוכנה לכל תרחיש, נמשיך להתחזק ולשמור על נתניה בטוחה עבור תושביה, לעמוד מול האיומים הבטחוניים ולנצח. זוהי משימתנו כמדינה, כעם וכעיר״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות