תושב חדרה ביצע מעשים מגונים בקטינה בת 6 בבית הכנסת ונעצר

שוטרי תחנת חדרה עצרו תושב העיר בן 48 בחשד שביצע במספר הזדמנויות מעשים מגונים בקטינה בת 6 בביתו ובבית כנסת- בתום חקירת המשטרה הוגשה הצהרת תובע כנגדו

שוטרי תחנת חדרה פתחו בחקירה בתאריך 04.03.2024 עם קבלת תלונה על תושב העיר שביצע מעשים מגונים בקטינה בת 6 שעפ"י החשד פיתה אותה באמצעות ממתקים.

עם קבלת התלונה שוטרי תחנת חדרה עצרו בתוך זמן קצר את החשוד תושב העיר בן 48 והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה שממנה עלה כי ביצע את המעשים המגונים במספר הזדמנויות בביתו ובבית הכנסת.

בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות תבקש המשטרה ביהמ"ש השלום בחדרה האריך את מעצרו מעת לעת, וכאמור היום הגיה נגדו פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע בביהמ"ש השלום בחדרה טרם הגשת כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות