אבל בכפ"ס עם היוודע נפילתו של רס"ל במיל. זיו חן בן 27, שנפל אמש בקרב בחאן יונס

אבל ירד הבוקר על העיר כפר סבא עם היוודע דבר נפילו של רס"ל (מיל') זיו חן, בן 27, לוחם מילואים בגדוד 630 בחטיבה הדרומית, שנפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה.

 

בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים הבוקר על נפילתו של רס"ל (מיל') זיו חן, בן 27, לוחם מילואים בגדוד 630 בחטיבה הדרומית, שנפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה.

זיו ז"ל, נשוי ותושב העיר, נלחם בגבורה יחד עם חבריו לגדוד ונפל בקרב עם עוד שניים מחבריו לגדוד, סא"ל במיל' נתנאל יעקב אלקובי (36), רס"ן במיל' יאיר כהן (30). השלושה נהרגו מפיצוץ מטען במבנה ממולכד באזור חאן יונס, שלפי החשד היה בו פיר.

רס"ל חן למד בישיבת ירוחם שאיבדה במלחמה תשעה מבוגריה. הוא הותיר את אשתו הלל בהיריון, ביום ראשון היו אמורים השניים לחגוג יום נישואין.
הלווייתו של זיו תתקיים היום שלישי 13/2/2024 בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא ואנו קוראים לתושבות ותושבי העיר ללוותו בדרכו האחרונה עם דגלי ישראל ברחוב ויצמן סמוך לבית העלמין הצבאי ברחוב ויצמן פינת רחוב העמק.

 

צילום: דובר צה"ל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות