המשטרה הגישה כתב אישום נגד חשוד תושב הרצליה בגין אירוע בריונות ותקיפה על רקע ויכוח במטבח

בתאריך 19.3.24, בתל אביב התפתח ויכוח בין מנהל מטבח בחברת קייטרינג(החשוד) לבין השף, על רקע הערות השף על הגשת האוכל ואף דחף את השף ואמר לו 'אני לא עובד אצלך', 'אתה איש מת'

על פי כתב האישום, החשוד בערב אותו היום של הויכוח אשר התפתח במטבח, הגיע על אופנוע לבניין של השף(הקורבן) וארב לו בחניון תוך שהוא עוטה מסכת פורים על פניו.

כאשר יצא הקורבן לחניון, החשוד תקף אותו באמצעות הקסדה כאשר הכה מספר פעמים בפניו של הקורבן ובעט בגופו עד אשר נפל ואיבד את הכרתו, לאחר מכן החשוד נמלט תוך שצעק 'פורים שמח'.

לאחר כ20 דקות החשוד חזר לחניון מכיוון שהטלפון שלו נפל על הרצפה תוך כדי התקיפה, כאשר ראה שהקורבן איתר את הטלפון, הניף את הקורבן באוויר והטיח אותו ברצפה והחל לחנוק ולדרוש את הטלפון חזרה. חטף את הטלפון ונמלט שוב.

מיד עם קבלת האירוע, שוטרי תחנת יפו פתחו בחקירה ובפעולות לאיתור החשוד ועצרו אותו. כאמור, החשוד תושב הרצליה בן 37 שהועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

בסיומה של החקירה אתמול, הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד.

משטרת ישראל פועלת בנחישות כלפי אירועי בריונות הפוגעים בתחושת הביטחון של התושבים. כמו במקרה הזה, המשטרה תמשיך למצות את כל ההליכים ותפעל ביד קשה נגד אלימות ובריונות במטרה להביא את העבריינים לדין.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות