מילואימא נתניה – יוצא לדרך

עיריית נתניה מובילה את מיטב העסקים בעיר להעניק הנחות והטבות לנשות המילואים ובני משפחותיהם ובכך להעניק להם מעט הפוגה וסיוע בתקופה המורכבת

במסגרת הפעילות העירונית המתמשכת בתקופת מלחמת "חרבות ברזל" לסיוע לאנשי המילואים ולמשפחותיהם שבעורף, עיריית נתניה יוצאת במיזם "מילואימא" לנשות המילואים ולמשפחות המילואימניקים.

במסגרת זו, פנתה העירייה אל מגוון עסקים ברחבי העיר מתחומים שונים – מרכזי קניות, קניונים, מסעדות, טיפולי ספא, בתי קפה ועוד, המציעים הנחות והטבות לנשות המילואים ולבני משפחותיהם ובכך לתרום להם/ן מעט הפוגה ופנאי.

מי שמוביל את המהלך העירוני הוא האגף לפיתוח עסקי בעירייה תחת מינהל תפעול ועסקים. ראש מינהל התפעול ליזי אורון ומנהל אגף פיתוח עסקי קובי ברדה, מסרו: "העירייה רואה בבנות הזוג של אנשי המילואים גיבורות אמיתיות. אנו נמצאים בקשר רציף עם נשות המילואים, תושבות העיר, ומסייעים בתחומים רבים בהן נתקלות בקושיים ועומס פיזי או רגשי. שיתוף הפעולה עם עסקים בעיר לטובת הנחות לנשות המילואים הוא נדבך נוסף אותו קידמה העירייה בתקווה להמשך סיוע ושיתופי פעולה".

בין העסקים ניתן למצוא את הצגות ומופעים בהיכל התרבות, קליניק לטיפול פנים, הדרכת הורים, חנויות, מסעדות ובתי קפה ועוד.
את רשימת העסקים המלאה ניתן למצוא בכתובת: www.netanya.muni.il/bizatwar או באגף פיתוח עסקי בטלפון: 052-8274455

פעילות זו מצטרפת למעטפת רחבה שהעניקה העירייה מתחילת המלחמה למשפחות משרתי המילואים, לרבות הקמת מרכז טליה – מרכז סיוע רגשי, זוגי או משפחתי לטיפול, ליווי, יעוץ והכוונה עבור המשפחות, כמו כן מופעים מיוחדים עבור משפחות משרתי המילואים ועוד.
התמונה הראשונה- רחלי שטרן
התמונה השנייה- שירן ברנד

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות