הותר לפרסום כי סמל איתי חן בן ה 19 מנתניה נפל ב-7/10 וגופתו מוחזקת ברצועה. מרים פיירברג, ראש עיריית נתניה "כמה קיווינו, ייחלנו והתפללנו ולצערנו היום קיבלנו את הבשורה המרה"

איתי נחטף לרצועה ב-7 באוקטובר, וכעת התיר צה"ל לפרסם על פי ממצאים הרבצ"ר קבע כי הוא איננו בין החיים

צה"ל הודיע היום על נפילתו של סמ"ר איתי חן בן 19, לוחם בגדוד 75, בקרב בשביעי באוקטובר וכי גופתו עדיין נמצאת ברצועת עזה. הרבצ"ר הוא שקבע על פי ממצאים כי איתי נהרג בקרב בשבעה באוקטובר. איתי הותיר אחריו הורים, שני אחים ואת חברתו נטע.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר:
"תושבי העיר נתניה המומים, מזועזעים ומתקשים לקבל את ההודעה על הירצחו של בן העיר, איתי חן היקר. כולנו מאמצים לליבנו את האבא רובי, את האמא חגית, את האח, את הסבא ואת כל בני משפחת חן היקרים. כל כך רצינו שאיתי שלנו יחזור הביתה בשלום. כל כך רציתי לזכות לענוד לו את הדסקית שאבא רובי ענד לי תוך בקשה שלא אסיר אותה עד לשובו של איתי אלינו הביתה בשלום.
כמה קיוונו, כמה ייחלנו, כמה התפללנו, כמה ביקשנו. לצערנו, היום קיבלנו את הבשורה המרה על הירצחו של הבחור המוכשר, המדהים ויפה התואר איתי שתושבי נתניה לא ישכחו לעולם."
ה' יקום דמו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות