תושב חדרה שדד קשישה בעיר לאור יום ונמלט תוך שמשאיר אותה שרועה ופצועה על הקרקע

תושב חדרה שדד ברחוב העיר קשישה, פצע אותה ונמלט. שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף הצליחו לפענח כעבור שבועיים את אירוע השוד, לחשוף את זהותו של שודד קשישה, תושבת חדרה בת 74, לאתר אותו ולעצור אותו

שוטרי תחנת חדרה פתחו בתחילת החודש בחקירה עם קבלת דיווח אודות שוד אלים שארע לאור יום בחדרה במהלכו, החשוד תושב העיר בן 33 עקב אחר קשישה ואז בשעת כושר חטף מידה את התיק ונמלט בריצה תוך שהיא מושלכת לקרקע ונותרת פצועה.
חוקרי תחנת חדרה החלו בפעולות חקירה מאומצות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שהביאו לחשיפת זהות החשוד במעשה, תושב חדרה בן 33. השוטרים איתרו אותו ועצרו אותו לחקירה בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.
עם תום חקירת המשטרה וגיבוש התשתית הראייתית נגד החשוד הוגשה נגדו לבית המשפט הצהרת תובע תוך כוונה להגיש נגדו היום כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין העבירות המיוחסות.
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות